کد خبر: ۸۷۳۱

اولین اجرای سلام فرمانده ۲ به تهران رسید

دبیر برگزاری جشن بزرگ مردمی صبح امید اظهار داشت: محوریت جشن صبح امید اجرای زنده سرود جهانی سلام فرمانده ۱ و ۲ توسط «ابوذر روحی» و همچنین اجرای سرود بیعت توسط «عبدالرضا هلالی، محمد اسداللهی و سجاد محمدی» است.
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

اولین اجرای سلام فرمانده ۲ به تهران رسید

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، «مرتضی اسدی»، دبیر برگزاری جشن بزرگِ مردمی صبح امید در ارتباط با برنامه برگزاری این جشن گفت: جشن بزرگ صبح امید برنامه اختصاصی برای روز ولادت امام مهربانی‌ها حضرت صاحب العصر و الزمان است.

وی در ارتباط با هدف این برنامه تصریح کرد: پویش اصلی در روز نیمه شعبان حضور تمامی مردم در قم و مسجد مقدس جمکران است تا الگوی موفق اربعین حسینی در این مناسبت فرخنده نیز تکرار شود.

اسدی ادامه داد:، اما از آن جایی که تمامی مردم امکان حضور در شهر مقدس قم را ندارند، این برنامه برای جاماندگان این جشن و بنا بر حمایت از برنامه‌های محله محور بوده است.

وی افزود: جشن صبح امید برنامه محوری نیمه شعبان ۱۴۰۱ در تهران است که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. تاریخ برگزاری نیز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر خواهد بود.

اسدی در ارتباط با این که آیا حضور در این جشن محدوده سنی دارد یا خیر، گفت: حضور در این برنامه برای عموم آزاد است، اما با محوریت خانواده و دهه نودی‌ها برگزار می‌شود و شعار این جشن نیز «عشق جانم؛ امام زمانم» خواهد بود.

دبیر جشن صبح امید اظهار داشت: از برنامه‌های این جشن اجرای گروه‌های سرود، گروه‌های تواشیح خواهد بود. اما محوریت اصلی اجرای زنده سرود جهانی سلام فرمانده ۱ و ۲ توسط «ابوذر روحی» سرود بیعت توسط «عبدالرضا هلالی، محمد اسداللهی و سجاد محمدی» است.

اسدی تاکید کرد: برنامه ویژه «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما نیز در روز نیمه شعبان در مصلی تهران برگزار خواهد شد و اجرای جشن صبح امید نیز به عهده «حامد سلطانی» است.

وی در پایان با اشاره به پیش‌بینی‌ها از حضور ۲۰ هزار نفری تهرانی‌ها خبر داد و گفت: برای این برنامه تعداد ۲۰ موکب پذیرایی نیز در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار