کد خبر: ۸۷۸۸

کارگاه‌های نسل مهدوی در بوشهر برگزار می‌شود

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با تشریح برنامه های نیمه شعبان این مجموعه از برگزاری کارگاه‌های نسل مهدوی در این استان در ایام ولادت حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) در سطح استان خبر داد.
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مائده پیامی،کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر 16 اسفند با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) به تشریح برنامه های این مجموعه در سطح استان پرداخت.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: موضوع مهدویت مهم‌ترین مسئله بشری است و زنان در عصر ظهور و فرآیند ظهور نقش‌های مهمی دارند.

وی افزود: زنان در جامعه فرهنگ‌ساز هستند و این مادر است که می‌تواند فرهنگ مهدویت را به نسل بعد انتقال دهد و در خانواده است که این ارزش‌ها  نهادینه می‌شود.

پیامی احیاء نیمه شعبان ویژه رفیقانه (دختران نوجوان)، برگزاری جشن‌های محله‌ای در سراسر استان، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری نشست‌های بصیرتی (امام‌شناسی)، اعزام مبلغات به مدارس، برگزاری پویش‌های مهدوی و برگزاری مسابقات نقاشی و حدیث‌خوانی ویژه کودکان را از دیگر برنامه‌های در حال اجرا عنوان کرد.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزاری کارگاه آموزشی نقش زنان در تحکیم خانواده، برگزاری پویش (نهال دوستی‌ بنشان) ویژه رفیقانه، همایش اردوی دختران مهدوی، پویش نامه‌ای به امام زمان (عج)، برگزاری کارگاه‌های فرزندآوری با موضوع (نسل مهدوی)، روایت‌گری حرف‌آوردی‌ها (بانوان اهل سخن)، برگزاری گعده‌های حل مسئله ویژه رفیقانه و برگزاری مراسم ازدواج آسان را از دیگر برنامه‌هایی ذکر کرد که در این ایام در سطح استان انجام می‌شوند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار