کد خبر: ۸۷۹۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

جامعه‌پردازی در راستای هدف اصلی تمدن اسلامی، نخستین گام دعوت عملی از امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است

حجت‌الاسلام قادری در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی به مناسبت نیمه شعبان، جامعه‌پردازی در راستای هدف اصلی تمدن اسلامی را نخستین گام دعوت عملی از امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) عنوان کرد.
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قادری در مراسم گرامیداشت نیمه شعبان در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی این استان گفت: هر توفیقی که ما به دست می‌آوریم، به واسطه فیض حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و از عنایت ایشان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم، در سخنانی اظهار داشت: همه ادعیه و مناجات‌ها صرفا در جهت بازیابی توان ما و تاب‌آوری در عصر غیبت، از لحاظ روحی و روانی است و اولین گام برای ظهور، دعوت عملی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز اگر خسران را برای خود نمی‌خواهیم باید به دعوت عملی که پرداختن و جامعه‌پردازی در راستای هدف اصلی تمدن اسلامی است، اقدام کنیم.

 حجت‌الاسلام قادری در ادامه سخنان خود اضافه کرد: دعوت عملی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، اولین گام و استدامه و نصرت ایشان گام‌های بعدی به شمار می‌روند.

گفتنی است، مراسم گرامیداشت نیمه شعبان 16 اسفند  با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد و در بخش دیگری از آن مصطفی اسماعیل‌پور، از کارکنان مجموعه و مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مولودی‌خوانی پرداخت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار