کد خبر: ۸۹۱۰

هیات اندیشه ورزبانوان قرآنی در عمق بخشی به باورهای دینی برنامه ریزی کنند

حجت الاسلام والمسلمین حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در نشست هم اندیشی هیات اندیشه ورز خراسان شمالی بیان داشت: هدف اصلی این هیات برنامه ریزی برای استفاده از خرد جمعی در تولید ایده و خلاقیت های نو آورانه برای عمق بخشی به باورهای دینی جامعه اسلامی است.
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در نشست هیات اندیشه ورز این استان گفت: ایام باقی مانده از ماه شعبان، روزهای پایان سال و ورود به ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای زمینه سازی باورهای مردم در جامعه می باشد.

وی در ادامه افزود: مجموعه هیات اندیشه ورزاستان طراح ایده و خلاقیت های نو آورانه بر اساس آیین ها، سنت ها و نگاه عامه پسند منطقه می باشد تا با عمق بخشی و ادراک صحیح به باورها و نگاه وجودی انسان برای آینده جامعه اسلامی برنامه ریزی وهدف گذاری نمایند.

 حجت الاسلام رفیعی در ادامه گفت:  امروز به حمدالله در سایه امنیت و حمایت انقلاب اسلامی از جایگاه واقعی زنان شاهد رشد و شکوفایی این قشر علی الخصوص بانوان قرآنی در آحاد جامعه هستیم و این مجموعه می تواند با ایجاد توسعه ظرفیت برای تمام اقشار یک مولد باشد.

وی با اشاره به این آیه از قرآن کریم که فرموده لا یکلف الله نفسا الا وسعها افزود:  این آیه از قرآن کریم حقیقت ظرفیت و توان انسان را بیان می کند و در واقع بیان از اراده انسان برای رسیدن به هدف را دارد همانطوری که در دوران جنگ تحمیلی مثل شهید حسن باقری آنچنان نقش آفرینی و ایده های خلاقانه می آفریند که جنگ تحمیلی را به دو قسم قبل از وی و بعد ازورود وی روایت کرده اند.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه گفت:  هیات اندیشه ورز با دو دیدگاه واسپاری امور به مردم و تشکیل شبکه های محلی و مردمی می تواند فضای مناسبی را برای ظهور ایده های جدید و نو در اختیاربانوان قرار دهد.

درپایان مراسم با اهدای لوح تقدیر ازبانوان مسئول شهرستانی و استانی که در برنامه ریزی و اجرای اهداف و ماموریت های انجام شده در طول یکسال اخیر تلاش کردند، تقدیر شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار