کد خبر: ۸۹۲۴

اولین نشست اساتید قرآنی هیأت‌های مذهبی قم برگزار شد

اولین نشست تخصصی اساتید قرآنی هیأت‌های مذهبی استان قم در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در آستانه ماه مبارک رمضان، اولین نشست تخصصی اساتید قرآنی هیأت‌های مذهبی استان قم به همت اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و شورای هیئات مذهبی استان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

در این نشست عبدالعلی براتی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم به تبیین برنامه‌های ملی و استانی قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی از جمله برنامه‌های تفسیر و تدبر، محافل و کرسی‌های تلاوت به ویژه تمرکز بر تفسیر و تدبر سوره مبارکه محمد(ص)، فعالیت‌های قرآنی در پویش محله همدل پرداخت.

وی از هیأت‌های مذهبی خواست که از فرصت قرآنی ماه مبارک رمضان بهره برده و فضای مساجد و محافل و هیأت‌های مذهبی را با عطر قرآن خوشبو کنند.

جواد اشعری،رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان نیز با ترسیم ظرفیت‌ها و انگیزه بالای هیأت‌ها در ترویج معارف قرآن کریم آمادگی این شورا را برای خدمت به قرآن کریم اعلام کرد.

در این نشست استاد علی اصغر شعاعی، پیشکسوت قرآنی به تشریح فعالیت‌های قرآنی در کشور و استان پرداخت و با بیان تجربیات کشورهای اسلامی بر ضرورت اهتمام بیشتر به برنامه‌های قرآنی تاکید کرد.

همچنین اساتید قرآنی هیأت‌های مذهبی و فعالان قرآنی استان در این نشست بر ادامه و گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد و هیأت‌های مذهبی به ویژه در ماه مبارک رمضان تاکید کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار