کد خبر: ۸۹۴۵
آیت‌الله صفایی بوشهری:

دشمن در جهت تشدید بدبینی، یأس و عدم حمایت از دین و انقلاب حرکت می‌کند

امام جمعه بوشهر , نماینده ولی فقیه در این استان در سومین نشست عملیاتی «مهرواره محله همدلی» استان بوشهر گفت: دشمن در جهت تشدید بدبینی، یأس و عدم حمایت از دین و انقلاب حرکت می‌کند.
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آیت‌الله غلامعلی صفائی بوشهری در سومین نشست عملیاتی مهرواره همدل استان بوشهر بیان نعمت‌های حکومت دینی و انقلاب اسلامی را از مهمترین ابعاد جهاد تبیین عنوان کرد.

 امام جمعه بوشهر اظهار داشت: همه توطئه‌های دشمن همیشه در این جهت بوده که خواسته جامعه را به سمت بدبینی، یأس و عدم حمایت از دین و انقلاب پیش ببرد.

وی ادامه داد: دشمن اجازه نداده است مردم روحیه مثبت و امیدوار داشته باشند و از صدر اسلام تاکنون هم با استفاده از تمام ابزارهای خود و برقراری انواع تحریم و از جمله تحریم‌های اقتصادی از توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی جلوگیری کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در این مدت در حوزه‌های تکنولوژی، صنعت، توسعه مراکز آموزش عالی، بهداشتی درمانی، عمرانی و حوزه‌های مختلفی از قبیل اینها با دوران قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ما با وجود اینکه در یک جنگ اقتصادی و سیاسی هستیم ، این همه پیشرفت و توسعه انجام گرفته است.

وی ادامه داد: مردم، با تدابیر مقام معظم رهبری، تحریم‌ها را در می‌نوردند و به ساحل آرامش می‌رسند.

آیت‌الله صفائی بوشهری اضافه کرد: در جهاد تبیین باید عامل مشکلات را بیان کنیم و خوبی‌ها و نقاط قوت را تبیین کنیم.

 امام جمعه بوشهر با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند گروه‌های مردمی ابراز داشت: خدمات مردمی از حجم بالایی برخوردار است که قابل احصا نیست، روحانیون، گروه‌های جهادی و اقشار مختلف مردم ، شبانه‌روزی در حال انجام کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه هستند.

وی با بیان اینکه نشر خوبی‌ها و کارهای ارزشمندی که انجام می‌شود، برعهده همگان است، یکی از نکات جهاد تبیین را، بیان خوبی‌ها و نقطه قوت جامعه اسلامی دانست.

ارسال نظر