کد خبر: ۸۹۷۲
مدیر مؤسسه قرآنی «دارالاشراق» سنندج:

ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در مؤسسه دارالاشراق سنندج اعلام شد

امینی از اعلام ویژه‌برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در مؤسسه دارالاشراق سنندج خبر داد و گفت: در این ایام مسابقات قرآنی ویژه رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، شهلا امینی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج اظهار کرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان حال و هوای معنوی در تمام مساجد، مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی سطح شهر و روستا برقرار خواهد شد.

وی افزود: مؤسسات قرآن و عترت با برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی در سطح شهر روستاهای استان کردستان در تلاشند تا زمینه بهر‌ه‌مندی هر چه بیشتر مخاطبان خود را از فیوضات معنوی ماه رمضان فراهم کنند.

مدیر مؤسسه دارالاشراق از برگزاری ویژه‌برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در این مؤسسه خبر داد و اعلام کرد: در این ایام مسابقات قرآنی ویژه رده‌های سنی مختلف برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: به برکت فرارسیدن ماه مبارک رمضان محفل جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استانی و به صورت حضوری هر روز از ساعت چهار تا پنج عصر در سطح این مؤسسه برگزار خواهد شد.

امینی شروع این محفل جزء‌خوانی را از روز پنج‌شنبه سوم فروردین اعلام کرد و افزود: مراسم جزء خوانی قرآن سال جاری به منظور جذب حداکثری جوانان و نوجوانان با برنامه‌های متنوعی همراه خواهد بود.

وی به برگزاری کلاس‌های تفسیر سوره محمد برای مخاطبان این مؤسسه در طول ایام ماه مبارک اشاره و اظهار کرد: در حاشیه محفل جزء‌خوانی هر روز مسابقات قرانی در سطح مؤسسه قرانی دارالاشراق سنندج برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه دارالاشراق اضافه کرد: همچنین در پایان ماه مبارک رمضان مراسم اهدای جوایز برندگان در مسابقه و شرکت‌کنندگانی که بیشترین جلسات را حضور داشته باشند، برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار