کد خبر: ۸۹۷۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

داده‌نمای بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی در بوشهر تولید شد

حجت‌الاسلام قادری از تولید و نشر داده‌نمای بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی در بوشهر خبر داد.
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قادری 6 فروردین  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: حرکت در راستای تحقق فرامین و بیانات معظم له در این دیدار، یکی از مهمترین رسالت‌های سازمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: این داده‌نما (اینفوگرافی) در همین راستا، بعد از احصاء و تدقیق محورهای اصلی بیانات معظم له در قالب 12 محور انتخاب، تهیه و تولید شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام یاسر باغداری در ایده‌پردازی و طراحی این داده‌نما اضافه کرد: اینفوگرافی محورهای بیانات مقام معظم رهبری به همت نهضت اسلامی استان بوشهر تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

حجت‌الاسلام قادری «در مقام اقدام جدی وارد شوید، مراقب باشید حرف خدا زمین نماند، به لسان قوم حرف بزنید، تولید فکر کنید، کار مضاعف بکنید، فکر را فراوری کنید، نیروی انسانی فراهم کنید، مراقب نیروهای خودتان باشید، سرزندگی و شادابی مردم را حفظ کنید، دچار جناح‌گرایی نشوید، کارهای ویترینی ممنوع و آثار خنثی و منحرف تولید نشود» را از محورهای 12 گانه این داده‌نما عنوان کرد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس، و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی 28 دی 1401 با مقام معظم رهبری دیدار کرده و از بیانات معظم له بهره‌مند شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار