کد خبر: ۸۹۷۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

ایام تبلیغی فرصت بسیار خوبی برای تحقق مطالبات رهبری است

حجت‌الاسلام حقانی گفت: ایام تبلیغی، فرصت بسیار خوبی است تا از ظرفیت‌های موجود، برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر انتقال آموزه‌های انقلاب به آحاد مردمی استفاده شود.
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان به همراه جمعی از روحانیون و مبلغین جهادی با حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در این دیدار ، ضمن تبریک عید سعید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان؛ گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ارائه کرد و اظهار داشت: این ایام تبلیغی، فرصت بسیار خوبی است تا از ظرفیت‌های موجود، برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر انتقال آموزه‌های انقلاب به آحاد مردمی استفاده شود.

وی با اشاره به فعالیت گروه تبلیغی و جهادی مبلغین در استان در ایام نوروز افزود: تلاش کردیم با مبلغین اعزامی از قم، کلاس آموزشی دو روزه و همچنین اجرای برنامه شاد و جذاب مبلغین در نمایشگاه بهاره برگزار کنیم که تا کنون مورد استقبال حداکثری عموم مردم قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه ضمن قدردانی از همکاری‌های مستمر سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح‌کرد: همکاری‌های مضاعفی بین سایر دستگاه‌های فرهنگی در استان وجود دارد و سازمان فرهنگی، هنری شهرداری و سازمان بنادر و دریانوردی استان در این ایام همگام با این اداره کل، کمک کردند تا برنامه‌های نوروزی با جدیت به نحو مطلوبی برگزار شود.

حجت‌الاسلام حقانی داشتن روحیه جهادی در امر تبلیغ را مهم برشمرد و گفت: امر مهم تبلیغ باید با روحیه جهادی و از روی ایمان، اعتقاد و اخلاص باشد.

و در پایان تاکید کرد: آنچه که می تواند باعث موفقیت گروه‌های جهادی تبلیغی در این امر مهم شود، تلاش در تقویت و استمرار روحیه جهادی و اخلاص در امر تبلیغ است؛ در این زمینه هم خود و هم دیگران را به صورت مستمر توصیه به حق و صبر نمائیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار