کد خبر: ۸۹۸۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

جشن روزه اولی‌ها در بیجار برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا گفت: جشن روزه اولی‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان بیجار برگزار می‌شود.
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،حجت‌الاسلام جلیل مختاري‌نيا، رئيس اداره تبليغات اسلامي بيجار اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترين فرصت براي به دست آوردن كمال و معنويت است كه مي توان در آن به تقرب رسيد و حقايق را آنگونه كه هست نظاره كرد.

حجت‌الاسلام مختاري‌نيا ضمن اشاره به حديثي از ائمه معصومين که هرچيز بهاري دارد و بهار قرآن ماه رمضان است،عنوان کرد: اين ايام مبارک بهترين فرصت براي تأمل و تدبر در قرآن کريم اين کتاب نوراني است تا بتوانيم با بهره جستن از آن برنامه و روش زندگاني خود را در راستاي خواست خدواند متعال به کار گيريم.

وی به برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری مراسم جزء خوانی خانگی، جشن روزه‌اولی‌ها و اجرای نشست‌های طلاب و روحانیون در طول ماه مبارک رمضان در بیجار برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار افزود: محافل جزء خوانی قرآن کریم در شهر بیجار و شهرهای تابعه با حضور گسترده مردم مومن و خدا جوی بیجار برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مختاری‌نیا به اهمیت تلاوت قرآن کریم اشاره کرد و گفت: اين ماه علاوه براين که ماه نزول قرآن و ماه هدايت بشر است ماه استغفار و آرامش روحي و معنوي بشر محسوب مي شود، در اين ماه است که زنگار از دل برداشته مي‌شود و قلب انسان سرشار نورانيت مي‌شود و ديگر جايي براي حضور شيطان باقي نمي‌گذارد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار