کد خبر: ۸۹۸۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

پویش مردم ماه در استان کردستان برگزار می‌شود/ اجرای طرح محله همدل در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری پویش مردم ماه از سوی این اداره‌کل در ماه مبارک رمضان در سطح استان کردستان خبر داد.
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: بیش از دهها برنامه قرآنی اعم از جزء خوانی، تدبر در قرآن، محافل انس با قرآن و جلسات تفسیر سوره مبارک محمد(ص) در مساجد محوری استان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های محوری در این ماه برنامه محله همدل است که تلاش می‌کند برنامه‌ها با محوریت محلات با حضور گروههای و تشکل‌های مردمی برگزار شود.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به بخش دیگر از برنامه‌های این ماه مبارک عنوان کرد: محله همدل، مردم ماه و نشر خوبی از دیگر برنامه‌های این ماه است که سعی می‌شود در این برنامه با محوریت قرار دادن محلات و مردمی که در محلات هستند و ویژگی و خصوصیات خاصی دارند توسط افراد و گروهها نشر داده بشود.

وی با اشاره به وفات حضرت خدیجه(س) گفت: به مناسبت ایام رحلت بزرگ بانوی اسلامی حضرت خدیجه(ص) محافل بانوی آفتاب در هر 10 شهرستان تحت عنوان معرفی ویژگی آن حضرت به عنوان نخبه کارآفرین و تجلیل از مادران کارآفرین بعمل خواهد آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به برگزاری سفره‌های کرامت اشاره کرد و عنوان کرد: علاوه بر مراسم جشن و برجسته‌سازی خصوصیات و ویژگی امام حسن که همانا کریم بودن و بخشنده بودن است در حاشیه مراسم سفره‌های کرامت به نیازمندان و توزیع بسته و غذای گرم صورت می‌پذیرد. 

وی یادآور شد: در دهه آخر رمضان نشست وحدت و مقاومت علماء و روحانیون تسنن و تشیع در تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی در پایان افزود: ویژه برنامه شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین و جشن عید سعید فطر از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل خواهد بود. 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار