کد خبر: ۹۰۲۵
طی مراسمی؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از بانوی آمر به معروف بجنوردی تجلیل کرد

حجت الاسلام حمید رفیعی از بانوی آمر به معروف بجنوردی که چندی پیش به دلیل امربه‌معروف و صیانت از حجاب، مورد توهین قرارگرفته بود، تجلیل کرد.
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی با حضور در منزل فاطمه محمدپور، آمر به معروف و ناهی از منکر بجنوردی که چندی پیش هنگام امربه‌معروف و نهی از منکرِ به زنی بی‌حجاب ، مورد ضرب‌وجرح و توهین قانون‌شکنان قرارگرفته بود، وی را مجاهد فی سبیل الله خطاب کرد و از ایشان به دلیل اقدام شایسته‌اش تجلیل کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در اين دیدار به موضوع ترک فعل در زمینه حجاب و عفاف پرداخت و اظهار داشت: در جامعه اسلامی حرکتی همانند حرکت خانم محمدپور باید طبیعی و عادی باشد ولی به دلیل برخی کم‌کاری‌ها و انجام نشدن صحیح این فریضه الهی باعث شده که این کار، عجیب‌وغریب به نظر برسد.

وی  اقدام این بانوی بجنوردی را اقدامی جهاد گونه توصیف کرد و افزود: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات در زمینه امربه‌معروف و نهی از منکر، کمبود مهارت و عدم آگاهی مردم با روش صحیح اجرای این واجب الهی است و در وهله دوم ازخودگذشتگی داشتن برای احیاء این فریضه الهی است که این خانم محجبه با بهره‌گیری از روش صحیح امربه‌معروف و نهی از منکر و ایثار و فداکاری درراه اسلام اقدام نمود.

حجت‌الاسلام رفیعی از تصریح کرد: اقدامات فرهنگی و ضد منکری که در جامعه توسط همشهریان اتفاق می‌افتد باید توسط رسانه‌ها و در رأس آن‌ها صداوسیما روایت گری شود تا هر کار زشت و ناپسندی که علیه فرهنگ غنی ایران و اسلام عزیز به نمایش گذاشته می‌شود، گسترش پيدا نكند.

وی در ادامه تأکید کرد: باید با معرفی الگوهای واقعی به افراد جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان جبران مافات کنیم تا جامعه به‌سوی انحطاط و غرب‌زدگی کشیده نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پایان گفت: امنیت کنونی ایران اسلامی حاصل خون شهیدان در دوران دفاع مقدس و شهدای  دفاع از حریم حرم و مدافعان امنیت است و باید قدر آن‌ها را بدانیم چراکه یکی از اهداف مهم شهدا، حفظ و پاسداری از ناموس و دفاع از حجاب و عفاف بود.

شایان‌ذکر است در این دیدار حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اهدای لوح تقدیر و هدیه از مجاهدت این بانوی بجنوردی تقدیر و تجلیل کرد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار