کد خبر: ۹۰۷۰
حجت الاسلام سعید مهدوی:

امام شناسی و معرفت شناسی ائمه اطهار (ع) از مهم‌ترین اهداف محافل مذهبی است

حجت الاسلام سعید مهدوی شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن و افطاری کریم اهل بیت (ع) و پذیرایی از ایتام در مهدیه رشت، اظهار کرد: امام شناسی و معرفت شناسی ائمه اطهار (ع) از مهم‌ترین اهداف محافل مذهبی است.
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

 به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان گیلان، حجت الاسلام  سعید مهدوی شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن و سفره افطاری کریم اهل بیت علیه‌السلام و پذیرایی از ایتام با مشارکت تعدادی از خانواده‌های تبلیغات اسلامی گیلان در مهدیه رشت، اظهار کرد: امام شناسی و معرفت شناسی ائمه اطهار(ع) از مهم ترین اهداف محافل مذهبی است.

وی با استناد حدیثی از امام حسن مجتبی (ع)، افزود: بندگی برای خدا باید با تمام وجود و اخلاص و از صمیم قلب باشد. مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به کرامت و بزرگی ائمه اطهار بویژه امام حسن مجتبی (ع)، بیان کرد: کریم اهل بیت لقب بجا و شایسته امام حسن مجتبی (ع) است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه خودسازی و خودشناسی از مسیر امام شناسی می گذرد، گفت: پرداختن به سیره، منش و روش ائمه اطهار علیهم السلام مسیر سعادت و خوشبختی را برای انسان مشخص می کند.

وی با اشاره به بسیاری از مشکلات و گرفتاری های امروز جامعه، افزود: بسیاری از مشکلات و چالش های امروز به جهت عدم شناخت درست از انبیاء الهی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان بااشاره به برپایی سفره افطاری ساده در جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)، بیان کرد: این جشن بمناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام و با حضور جمعی از ایتام و محسنین برگزار شد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اهداف برپایی ضیافت افطاری، اضافه کرد: ترویج فرهنگ اکرام محسنین و ایتام باید در اولویت قرار گیرد.

ارسال نظر