کد خبر: ۹۱۰۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان خبر داد؛

برگزاری بیش از ۷۰۰ جلسه خانگی قرآن در محلات گرگان

حجت الاسلام محمودزاده از برگزاری بیش از ۷۰۰ جلسه خانگی قرآن در محلات شهرستان گرگان خبر داد و گفت: در این راستا از ظرفیت مؤسسات و خانه‌های قرآن استفاده خواهد شد.
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

 
به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام سیدجواد محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ جلسه خانگی قرآن در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان گرگان برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با بیان این مطلب که باید جلسات خانگی قرآن را تقویت کنیم و توسعه دهیم، خاطرنشان کرد: در این خصوص همه دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی باید پای کار بیایند و همچنین از ظرفیت مؤسسات و خانه‌های قرآن استفاده خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که پررنگ شدن جلسات خانگی قرآن باعث خنثی شدن نقشه های شوم دشمنان می شود، گفت: وظیفه ماست که نسل آینده اسلامی و انقلابی را بر سر سفره قرآن و معارف اسلامی تربیت کنیم. 

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به معارف، تفسیر و بیان نکات اخلاقی در جلسات خانگی قرآن، افزود: در این فرایند جلسات خانگی قرآن اعضای خانواده و همسایه‌ها همه در کنار همدیگر در منازل هم یا در مساجد به جلسات جزءخوانی قرآن می‌پردازند.

وی ابراز کرد: جلسات قرآن خانگی ماهیت دین ما را رقم می‌زنند، به امید اینکه روزی را شاهد باشیم که خانه هر ایرانی مهیای جلسات قرآن خانگی باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار