کد خبر: ۹۱۱۷
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم خبر داد:

حمایت ویژه از مجموعه‌ها و افراد مستعد قرآنی

حجت الاسلام علی تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم معتقد است یکی از راه‌های گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه، حمایت ویژه از مجموعه‌ها و افراد مستعد و سرآمد قرآنی برای تحقق ایده‌های آنهاست.
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

 

حمایت ویژه از مجموعه‌ها و افراد مستعد قرآنی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم به همراه هیئت همراه با دکتر باقری‌مقدم و معاونین بنیاد ملی نخبگان دیدار و در مورد راه‌های حمایت از نخبگان قرآنی در سطح مستعدان و سرآمدان گفتگو کردند.

حجت الاسلام علی تقی زاده با بیان غفلت از نخبگان قرآنی در سال‌های گذشته، حمایت ویژه از ایده‌های نوآورانه در فعالیت‌های قرآنی را یکی از سیاست‌های جدید سازمان دارالقرآن الکریم بیان کرد و افزود: سازمان دارالقرآن الکریم با یک شبکه عظیم از فعالان قرآنی در قالب مؤسسات و خانه‌های قرآن در ارتباط است. یکی از رویکرد‌های سازمان، برگزاری رویداد‌های رقابتی و حمایت از عملیاتی شدن ایده‌های پیش رو در گسترش فعالیت‌های قرآنی است. امروز جامعه ما بسیار به قرآن و رهنمود‌های حیات‌بخش آن نیازمند است و یکی از راه‌های گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه حمایت ویژه از مجموعه‌ها و افراد مستعد و سرآمد قرآنی برای تحقق ایده‌هایشان است.

دکتر باقری‌مقدم بنیاد ملی نخبگان نیز با اشاره به سیاست جدید بنیاد در توسعه جامعه مخاطبین در همه بخش‌ها افزود: ما در بنیاد ملی نخبگان راهبرد توسعه را با استفاده از ظرفیت شبکه و سازمان‌های تخصصی در پیش گرفته‌ایم فلذا زمینه همکاری فراهم است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار