کد خبر: ۹۲۰۳

معارفه راهیاران جدید منطقه‌ای خراسانات 

جلسه معارفه راهیاران جدید منطقه‌ای خراسانات در خراسان رضوی برگزار شد.
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

به گزارش روابط عمومی نهضت، در جلسه‌ای که با حضور حجت الاسلام صاحبقرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، حجت الاسلام مهدی روحی و حجت الاسلام سیدزمانی به عنوان راهیاران منطقه‌ای معرفی شدند.
حجت الاسلام رحمتی راهیار استان خراسان رضوی در این خصوص گفت: مقرر شد راهیاران جدید نسبت به انسجام، تعالی و توانمند سازی، شبکه سازی شبکه امامان از طریق شبکه راهیاران استانی همکاری کنند.  
حجت الاسلام صاحبقرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی نیز به رشد و تعالی شبکه امامان در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: بحمداله با تلاش ها‌ی شبکه راهیاری و اداره کل اتفاقات بسیار خوبی در سطح میدان در مورد رشد و تعالی شبکه امامان افتاده است که این روند باید ادامه یابد.
وی با اشاره به مهرواره محله همدل، گفت: یکی از ابزار‌های رشد و ارتقاء امامان روستا و محله اجرای عملیات‌هایی از قبیل مهرواره محله همدل است که شبکه امامان روستا و محله را با متن جامعه و خیرین و کنشگران اجتماعی مرتبط میکند.
در ادامه حجت الاسلام روحی راهیار منطقه‌ای گفت: هدف از برگزاری مهرواره محله همدل گره گشائی و نشرخوبی‌ها و روایت گری است که باید به نحو شایسته با استفاده از ظرفیت‌های بسیار گسترده این استان اتفاق بیفتد.

در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت‌های راهیار منطقه‌ای پیشین، در خصوص  کمیت و کیفیت برنامه‌های راهیاری بنیاد هدایت بحث و تبادل نظر شد.  

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار