کد خبر: ۹۲۳۶
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد؛

ضیافت افطاری ذاکرین اهل بیت (ع) و مسئولان هیئت‌های مذهبی

ضیافت افطاری ذاکرین اهل بیت (ع) و مسئولان هیئت‌های مذهبی شاخص بندرعباس با حضور حجت‌الاسلام حقانی برگزار شد.
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ضیافت افطاری ذاکرین اهل‌بیت (ع) و مسئولان هیئت های مذهبی شاخص بندرعباس؛ ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات طی سخنانی اظهار داشت: دشمن در برهه کنونی تلاش دارد، یاس و نامیدی را در جامعه ترویج دهد و خودمان را از خودمان نامید کند و با این توجیه که انقلاب اسلامی به زوال نزدیک است، در صورتی که اگر صفحات تاریخ را ورق بزنیم، می‌بینیم هیچ زمانی جامعه و کشور به اندازه امروز قدرتمند و معنوی نبوده است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در همه ابعادش قابل دفاع است و هیچ کس نمی‌تواند انقلاب را زیر سوال ببرد که انقلاب نتوانسته به اهدافش دست پیدا کند، در صورتی که پیشرفت‌های کشور در همه عرصه‌ها مشهود است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد کار‌های انجام شده این انقلاب را نادیده بگیرد یا وارونه جلوه دهند، افزود: در بسیاری از مسائل، پوشش دروغ می‌دهد تا ملت را به سوی خودشان هدایت کنند.

حجت‌الاسلام حقانی با تاکید بر اینکه مداحان بایستی بتوانند در درون هیئت جوانان را جذب کنند، تصریح کرد: مداحان و ذاکرین اهل‌بیت (ع) با تریبونی که در اختیار دارند باید حرف انقلاب را به گوش همه برسانند و تدبیری بیندیشند که هر چه بیشتر، جوانان را جذب کنند و بعد از جذب کردن آنها، بتوانند با برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار آن‌ها را نگه دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خاطر نشان ساخت: یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین کار‌هایی که در جذب جوانان به محافل دینی لازم است رعایت شود، زیبا سازی و جذاب سازی و فضا سازی مناسب برنامه‌های دینی و تربیتی و همچنین خوش روئی و برخورد خوب با جوان است، زیرا با ارزش‌ترین شاخص‌های نفوذ و اثرگذاری در روح و جان نوجوانان، شاخص فضیلت اخلاقی؛ مهربانی و خوشرویی است.

وی یادآور شد: کلاس‌های متنوع قرآنی، ورزشی، مهارتی و تفریحی و حتی اردویی می‌توانند بهترین زمینه برای ایجاد رغبت در خانواده‌ها و انگیزه در نوجوانان را فراهم کنند.

ارسال نظر