کد خبر: ۹۲۴۰
جلسه هماهنگی ستاد استانی «جشنواره گوهر شاد» در اردبیل برگزار شد

مانور تبلیغی رسانه‌ای جبهه حجاب و عفاف

«جشنواره گوهر شاد» تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه در اردبیل اجرا می‌شود و در مراسمی که به مناسبت روز دختر در تاریخ ۳۱ اردیبهشت اجرا می‌شود به آثار ارسالی برتر پس از داوری و بررسی نهایی، جوایزی اهدا و از صاحبان آثار در راستای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سارا حقی کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در این جلسه در سخنانی به تبیین اهمیت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و افزود: وضعیت کنونی جامعه در زمینه رعایت شئونات حجاب و عفاف و تبدیل مساله حجاب به بهانه‌ای برای نا امنی و اغتشاشات اخیر در کشور، ضرورت اقدام عاجل برای کنترل روند رو به رشد ناهنجاری‌های این حوزه را ایجاب می‌کند.

وی افزود: نهاد‌ها و کنشگران اجتماعی عرصه حجاب و عفاف به مجموعه‌ای از راهکار‌ها و ایده‌های خلاقانه عملیاتی لازم برای مدیریت و هدایت صحنه حجاب و عفاف کشور نیاز دارند که تحقق این امر با همفکری و هم افزایی این نهاد‌های فرهنگی میسر است.  

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل گفتمان سازی حیا، عفاف و حجاب به عنوان یکی از مهمترین سنگر‌های تمدن اسلامی و لزوم تقویت آن در بین آحاد جامعه را از اهداف «جشنواره گوهر شاد» عنوان کرد و گفت: مانور تبلیغی رسانه‌ای جبهه حجاب و عفاف کشور؛ به منظور امیدآفرینی و افزایش خودباوری در بین جریان انقلابی، هم افزایی میدانی و رسانه‌ای بیشتر و جلوگیری از کمرنگ شدن دغدغه‌ها و عزم‌ها در این حوزه و افزایش مشارکت مردم و هنرمندان در زمینه تبلیغ و ترویج ارزش‌ها و باور‌های حوزه حجاب و عفاف از دیگر اهداف این جشنواره ملی است.

حقی شناسایی، تعمیم و تدوین ایده‌های خلاقانه عملیاتی در زمینه کنترل و هدایت مسائل و معضلات حوزه حجاب و عفاف کشور به صورت کتاب الکترونیکی را مهم‌ترین وظیفه متولیان فرهنگی در «جشنواره گوهرشاد» برشمرد و افزود: در جشنواره گوهر شاد تلاش بر آن است تا با بستر سازی برای پیشرانی نیرو‌های  مردمی و نیز تسهیل گری، ایجاد تعامل و هم افزایی بین دستگاه‌های حاکمیتی در زمینه حجاب و عفاف فعالیت‌های فرهنگی اثربخش اجرا شود.

وی به محور‌های «جشنواره گوهرشاد» اشاره کرد و گفت: رویداد ایده‌های خلاقانه عرصه حجاب و عفاف (طرح-مقاله-پژوهش و...)، برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در سطح استان (سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری، استانداری، مدارس، بسیج، حوزه‌های علمیه، مکان‌های پر تردد در سطح شهر و ...) و مسابقه مردمی گوهرشاد (فراخوان از عموم مردم برای شرکت در بخش‌های حرف آوردی، از جمله در بخش‌های دانش آموزی، دانشجویی و طلاب) از جمله برخی محور‌های «جشنواره گوهر شاد» است که علاقمندان برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل ارتباط داشته یا به آدرس  goharshadfestival.ir مراجعه کنند.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: این جشنواره تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه در اردبیل اجرا می‌شود و در مراسمی که به مناسبت روز دختر در تاریخ ۳۱ اردیبهشت اجرا می‌شود به آثار ارسالی برتر پس از داوری و بررسی نهایی، جوایزی اهدا و از صاحبان آثار در راستای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

گفتنی است، در این جلسه نمایندگانی از ادارات. نهاد‌های فرهنگی از جمله صدا و سیما، حوزه علمیه، استانداری، شهرداری، ورزش و جوان، کانون‌های مساجد و ... حضور داشتند و آمادگی خود را برای همکاری با اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل در اجرای جشنواره گوهر شاد اعلام کردند.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار