کد خبر: ۹۳۱۲
با حضور جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی و قرآنی کردستان؛

آئین سنگر سپاری در سنندج برگزار شد

آئین سنگر سپاری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با حضور جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی و قرآنی کردستان در مجنمع فرهنگی نور این شهرستان برگزار شد.
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در این آئین اظهار کرد: امروز جمع شده‌ایم تا از خدمات چندین دهه‌ی دو همکار ارزشی سازمان تبلیغات اسلامی در استان، حجت‌الاسلام حاتمیان رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی سنندج و حجت‌الاسلام رستمی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان تقدیر کنیم.

آئین سنگر سپاری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان و رئیس اداره سنندج برگزار شد

وی با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها در نظام اسلامی همچون سنگری برای خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های شهدا محسوب می‌شود، افزود: همه ما باید با تلاش و همتی مضاعف در راستای خدمت به نظام اسلامی و مردم گام برداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: از معاون جدید فرهنگی این اداره کل انتظار می‌رود تا پیگیر دغدغه‌های فعالان دینی و قرآنی باشند و بتوانند اولویت‌های فرهنگی و قرآنی این اداره‌کل را پیش ببرند.

حجت‌الاسلام مختارنیا معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این آئین با تقدیر از حسن اعتماد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: امامی فعالیت‌ها و خدمات فعالان فرهنگی و تبلیغی شایسته تقدیر و تحسین است و امیدوارم بنده نیز در این راستا بتوانم قدم‌های موثری در کنار سایر فعالان فرهنگی استان بردارم.

آئین سنگر سپاری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان و رئیس اداره سنندج برگزار شد

وی افزود: لازم است تمام توان خود را برای ارائه خدمات فرهنگی به مردم به کار ببریم و در این راستا نیز باید از آموزه‌های فرهنگی و دینی بهره ببریم.

حجت‌الاسلام هادی محمدخواه مدیر جدید تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج نیز در این مراسم بر تقویت شبکه‌های مردمی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: تلاش براین است تا از توانمندی و ایده‌ی نخبگان و فعالان فرهنگی و افراد توانمند نیز بهره ببریم.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیر سابق تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج نیز در این مراسم از تلاش فعالان فرهنگی و تبلیغی این شهرستان برای تعالی ارزش‌های دینی و فرهنگی در این شهرستان تقدیر کرد.

آئین سنگر سپاری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان و رئیس اداره سنندج برگزار شد

وی افزود: امروز مهمترین عامل برای القای آرامش به جامعه، تبیین حقایق انقلاب و ارزش‌های والای اسلامی است و همه ما باید بر اساس ارزش‌های اسلامی قدم برداریم تا بتوانیم خدمتی به نظام اسلامی و مردم انقلابی این مرز و بوم داشته باشیم.

در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام والمسلمین رستمی تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین مختارنیا به عنوان معاون جدید فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد.

آئین سنگر سپاری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان و رئیس اداره سنندج برگزار شد

همچنین از خدمات حجت الاسلام والمسلمین احمد حاتمیان که به درجه بازنشستگی نائل آمدند تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین هادی محمدخواه به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج معرفی شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار