کد خبر: ۹۳۴۴
با پايان دوره نخست؛

آیین تجلیل از برگزیدگان مهرواره‌ «بانور» برگزار شد

بانوان منتخب مهرواره‌ «بانور» در نخستین دوره‌ آیین تجلیل این مهرواره، که از روز هفتم تا چهاردهم اردیبهشت در مشهد برگزار می‌شود تکریم شدند.
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

آیین تجلیل از برگزیدگان مهرواره‌ی «بانور» برگزار شدبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دوره‌ نخست آئین تجلیل از برگزیدگان مهرواره بانور با تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد. این مهرواره در دو دوره‌ مجزا در مشهد مقدس برگزار شده و اکنون دوره نخست آن به روز پایانی خود رسید که در این فصل بنیاد هدایت و ستاد ملی مهرواره بانور میزبان حدود ۶۰ بانوی برگزیده و خانواده‌های آن‌ها بودند.  

حجت‌الاسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت در جمع بانوان برگزیده در مهرواره حاضر شد و ضمن عرض خداقوت به برترین‌های مهرواره و عوامل برگزار کننده این رویداد گفت: خداوند همه انبیا را برای یک هدف متعالی مبعوث کرد تا برای اقامه قسط و عدل، قیام همگانی کنند.

وی تشکیل جامعه ایمانی را فلسفه ارسال همه انبیا دانست و بیان کرد: آنچیزی که زمینه‌ساز ظهور می‌شود این است که جامعه ما شرایط حضور و میزبانی از ولیعصر (عج) را فراهم کند.
او تعبیر امام غائب را تعبیر غلطی خواند و عنوان کرد: امام حاضر است و آنچه غائب است و باید تحقق یابد، اجتماع و امت امام است.

قائم مقام بنیاد هدایت با بیان اینکه اگر امت اسلام از پس پرده غیبت خود را بیرون بیاورد، عصر ظهور محقق می‌شود، افزود: اراده‌های مردمی باید پای کار بیایند و قلوب مؤمنین با هم جمع شوند تا اجتماع ایمانی را برای تحقق ظهور تشکیل دهند.

حجت الاسلام غلامی همچنین گفت: اگر بخواهیم اجتماع ایمانی شکل بگیرد و زمینه سازی ظهور انجام شود باید تلاش کنیم تا مردم را پای کار بیاوریم و سپس مردم را به مسجد گره بزنیم که مهم‌ترین ظرفیت برای شکل‌گیری این اجتماع، بانوان هستند.

در ادامه این جلسه تعدادی از برگزیدگان مهرواره بانور به نمایندگی از سایرین در قالب تد به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پرداختند که خانم‌ها مریم کوره پز از مشهد مقدس، سیده نیره احمدی از قم، خدیجه شادکام از گلستان، زهره حسینی از تربت حیدریه و مریم انگشت باف از شهرستان شاهرود طرح‌های خود را مطرح نمودند.

سپس دوره نخست آئین تجلیل از برگزیدگان مهرواره بانور، با تقدیر و تجلیل از برترین‌های این رویداد به کار خود پایان داده، و دوره دوم این مراسم از یازدهم اردیبهشت آغاز و تا چهاردهم این ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار