کد خبر: ۹۳۷۸

ساخت، تعمیر و پشتیبانی ٩٥ خانه عالم با مشارکت مردمی

معاون اداری، مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از ساخت، تعمیر و پشتیبانی ٩٥ خانه عالم با مشارکت گروه‌های مردمی در استان خبر داد و گفت: هدف اصلی سازمان در ساخت خانه‌های عالم مشارکت و حضور مردم روستا‌ها است.
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان سمنان، سهیل سلیمی نسب با اشاره به تعداد ٧٤ خانه عالم در استان سمنان که طی چند سال گذشته ساخته شده است و مالکیت آن بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، افزود: ١٥ خانه عالم دیگر به صورت مردمی ساخته شده که وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از آن‌ها است.

وی با بیان اینکه ٦ خانه عالم طی یک سال و نیم گذشته در حال ساخت بوده است که سازمان تبلیغات آن را در مراحل ابتدایی تحویل گرفته و اکنون مراحل پایانی کار را طی می‌کنند، تصریح داشت: سازمان توانسته بودجه، پشتیبانی، تامین و نگهداری خانه عالم‌های موجود را هم تامین کند.

این پژوهشگر و جوان برتر استان، هدف اصلی سازمان تبلیغات در ساخت خانه‌های عالم را مشارکت و حضور نیرو‌های مردمی برشمرد و ابراز داشت: سازمان در راستای حضور مردم به منظور ساخت و تعمیر خانه‌های عالم، تفاهم نامه همکاری بین بسیج سازندگی استان و بنیاد علوی منعقد کرد تا از ظرفیت آن‌ها در مناطق محروم استفاده کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار