کد خبر: ۹۳۸۸
بهزاد طارمی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای اردیبهشت در ۱۰۰ مسجد استان

مراسم گرامیداشت شهدای اردیبهشت در ۱۰۰ مسجد استان همزمان با مساجد کشور برگزار خواهد شد.
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ بهزاد طارمی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛ با اشاره به حوادث و جنایات متعددی که اخیراً در کشور رخ داده و در خصوص برپایی اجتماعات مردمی با هدف تکریم و پاسداشت رشادت‌های شهدای اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: به‌منظور تجلیل از شهدایی که در روز‌های اخیر به شهادت رسیدند، به‌ویژه شهید آیت‌الله سلیمانی، شهید شهرکی و همسرش و شهید الداغی که در راه امر به معروف و نهی از منکر جانشان را فدا کردند، پنجشنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه مراسم بزرگداشتی در مساجد سراسر زنجان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی با ذکر اینکه می‌طلبد همه مردم نسبت به بزرگداشت این شهدا همت داشته باشند، ادامه داد: مردم نمی‌گذارند که یاد و خاطره و جوانمردی و شجاعت این شهدا و نیز شخصیت علمی، اخلاقی و حماسی آنان فراموش شود.

طارمی بیان کرد: در تمام شهرستان‌ها مراسم گرامیداشت شهدای اخیر کشور فردا با محوریت مساجد به‌صورت همزمان برگزار خواهد شد و در هر شهرستان حداقل یک برنامه محوری برگزار می‌شود؛ البته بر طبق هماهنگی‌های انجام شده، در برخی شهرستان‌ها تا پنج برنامه شاخص نیز اعلام آمادگی شده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه مراسم روضه و ختم قرآن در این مراسم با همت و حضور آحاد مردم برگزار می‌شود، گفت: امید است که به برکت خون این شهدای والامقام و گرامیداشت یاد و خاطره جوانمردی و غیرت آنان، مسیر نظام اسلامی پویاتر از قبل طی شود و نسل جوان با انگیزه و صلابت بیشتری در این مسیر گام بردارند.

لازم به توضیح است مراسم گرامیداشت شهدای‌اردیبهشت  به یاد شهید الداغی، شهید حجت الاسلام سلیمانی، شهید شهرکی و شهیده نرجس صیاد همزمان با مساجد کشور در  ۱۰۰ مسجد استان برگزار خواهد شد.

 

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای اردیبهشت در ۱۰۰ مسجد استان

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار