کد خبر: ۹۴۸۷
حجت الاسلام والمسلمین احمدی؛

باید از ظرفیت جبهه مردمی انقلاب در پیشبرد برنامه‌ها استفاده کرد

نشست اجرایی عملیات مهرواره محله همدل و نشر خوبی‌ها و جشنواره ملی گوهر شاد و دهه کرامت با حضور رؤسای ادارت تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان برگزار شد.
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛  حجت الاسلام احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت گفت: دهه کرامت تجلی کرامت انسانی در وجود شاخص‌ترین فرزندان امام موسی بن جعفر(ع) و نوید دهنده‌ ادامه حیات اسلام و ارزش‌های انسانی در سایه آموزه‌های دینی و قرآنی است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه افزود: ما در کشور عزیزمان هر چه داریم از برکت وجودی این امام همام و خواهر مکرمه شان است لذا یکی از امور مهم در برنامه‌های این دهه، تبیین و معرفی سیره زندگی امام رضا (ع) و تبیین جایگاه امامت و ولایت در مسیر تعالی جهان اسلام ناب بویژه در سیر تمدنی است.
وی با تاکید بر برگزاری باشکوه دهه کرامت در جامعه افزود: بزرگداشت دهه کرامت و ترویج و نهادینه کردن مهرواره محله همدل و نشر خوبی‌ها و جشنواره ملی گوهر شاد که در حوزه حجاب و عفاف است، وظیفه همگان و از ضرورت‌های بسیار مهم اجتماعی ما محسوب می شود.
حجت الاسلام احمدی در ادامه به نزدیک شدن به فصل تابستان و اوقات فراغت نوجوانان اشاره کرد و گفت: باید از همین حالا برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان و نوجوانان صورت گیرد و کمیته اوقات فراغت تشکیل شود و باید از ظرفیت تشکل‌های مردمی  در این زمینه بهره ببریم.

احمدی در ادامه با بیان اینکه جبهه مردمی انقلاب ظرفیت بالایی در پیشبرد برنامه‌ها دارد عنوان کرد: هجمه دشمنان بر روی نوجوانان کشور است و برنامه ریزی گسترده‌ای در بین نوجوانان انجام می دهد. باید برای نوجوانان و دانش آموزان در فصل تابستان برنامه ویژه‌ای داشته باشیم. ما ظرفیت خوبی در شهرستان‌ها برای برگزاری اوقات فراغت به ویژه برپایی اردو‌های علمی فرهنگی و دینی داریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان به نهضت پیشرفت بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان فعال و توانمندی در سطح استان در حوزه بانوان مشغول به فعالیت هستند و اثر گذاری مطلوبی در این حوزه دارند. ما علاوه بر این بانوان باید فعالان بانوان که در حوزه زنان و خانواده فعالیت می کنند شناسایی و از توانمندی‌های تأثیر گذاری این بانوان در نهضت پیشرفت بانوان در جامعه زنان استان بهره ببریم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار