کد خبر: ۹۴۹۱
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر:

رشد ۷۳ درصدی فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر در ماه رمضان

احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر این استان را در زمینه گزارش و ثبت آمار فعالیت‌های قرآنی جزء استان‌های برتر عنوان کرد.
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جواد احمدی‌منفرد ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ از رشد ۷۳ درصدی ثبت و گزارش فعالیت‌های قرآنی استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در راستای برنامه‌های قرآنی ابلاغی از سازمان بوشهر در ماه رمضان در محور‌های کرسی‌های تفسیر، محافل انس با قرآن، محافل جزءخوانی و کرسی‌های تدبر در قرآن کریم امسال آمار ۸۸۸ برنامه قرآنی گزارش و ثبت  شد که در این حوزه جزء استان‌های برتر کشور هستیم، در حالی که سال گذشته ۵۰۴ فعالیت قرآنی در استان ثبت شده بود.

وی در راستای برنامه‌های قرآنی ابلاغی از سازمان دارالقرآن الکریم در ماه مبارک رمضان در محور‌های کرسی‌های تفسیر، محافل انس با قرآن، محافل جزءخوانی و کرسی‌های تدبر در قرآن کریم از گزارش و ثبت ۸۸۸ برنامه قرآنی و به عنوان یکی از استان‌های برتر در این زمینه خبر داد.

احمدی منفرد ضمن اشاره به روند افزایشی عملکرد قرآنی در استان افزود: ثبت ۸۸۸ برنامه قرآنی اعم از (کرسی‌های تفسیر ۶۵ جلسه، محافل انس با قرآن ۵۴ برنامه، محافل جزءخوانی ۴۶۴ مراسم و کرسی‌های تدبر در قرآن با  ۷۹ برنامه) در ۱۰ شهرستان این استان از رشد ۷۳ درصدی ثبت و گزارش فعالیت‌های قرآنی نسبت به سال گذشته حکایت دارد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان داشت: علی‌رغم تقارن ایام ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز و در بوشهر، استقبال چشمگیر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در محافل و مساجد تحسین‌برانگیز بود.

 وی ضمن قدردانی از ادارات شهرستان‌ها در برگزاری عملیات رمضان افزود: هماهنگی‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت عالمانه موجب شد استان بوشهر جزء ۴ استان برتر، در ارائه گزارشات عملکرد قرآنی در کشور شد.

این مقام قرآنی در پایان عنوان کرد: کسب رتبه پنجم در سال گذشته (۱۴۰۱) و احراز رتبه چهارم در ماه رمضان امسال (۱۴۰۲) بیانگر تلاش مجاهدانه کارشناسان، مدیران و مراکز قرآنی، مربیان قرآنی و استقبال مردم به ویژه جوانان و نوجوانان این استان است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار