کد خبر: ۹۵۰۰
با هدف بررسی فضای استارتاپی در كشور صورت می‌گيرد؛

رونمایی مستند سینمایی جنجالی «لاتارینو» در حوزه هنری

«لاتارینو» مستندی سینمایی است که فضای استارتاپی کشور را در دهه‌ اخیر بررسی می‌کند و روز پنج‌شنبه برای نخستین بار در حوره هنری اکران خواهد شد.
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مستند سینمایی «لاتارینو» در حوزه هنری رونمایی خواهد شد. این مستند به اکوسیستم استارتاپ‌های کشور می‌پردازد و تلاش دارد عملکرد یک دهه اخیر معاونت علمی ریاست جمهوری در دوره آقای دکتر ستاری را مورد تحلیل و نقد و بررسی قرار دهد.رونمایی مستند سسینمایی جنجالی «لاتارینو» در حوزه هنری

این مستند ۷۳ دقیقه‌ای با بررسی تاریخچه شکل گیری استارتاپ‌ها در کشور و تحلیل اکوسیستم استارتاپی قصد دارد خروجی بیش از یک دهه‌ای این فضا را بررسی کند.

کارگردانی این مستند بر عهده مجید رستگار و تهیه کنندگی آن بر عهده حسن پناهی بوده. لاتارینو محصولی مشترک از مرکز مستند سفیرفیلم و مرکز مستند سوره است.

این مستند روز پنج شنبه ساعت ۱۶ در سالن مهر و ماه حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ رونمایی می‌شود و پس از آن آقایان احسان تکلو، حسن پناهی و میلاد دخانچی به نقد و بررسی آن می‌پردازند.

«لاتارینو» به واکاوی سیاست‌گذاری علم و فناوری در دهه‌۹۰ ایران می‌پردازد. تاریخچه شکل‌گیری اکوسیستم نوآوری، اقتصاد دیجیتال، ثروت آفرینی بدون نفت و مهاجرت دانشگاهیان از مهم‌ترین محور‌های این مستند است.

اخبار مرتبط
ارسال نظر