کد خبر: ۹۵۳۲

سوگواری شهادت امام صادق (ع) در ۲۰ هیئت شهرستان بیجار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجاراز برگزاری مراسم سوگواری ویژه شهادت امام جعفر صادق (ع) بیش از ۲۰ هئیت مذهبی بیجار خبر داد.
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت بنیانگذار مکتب شیعه مراسم سوگواری و سینه زنی در بیجار برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم عزا داری شهادت امام جعفر صادق (ع) در روز شهادت این امام بزرگوار در سطح حسینیه و کلیه مساجد شهرستان برگزار شود.
حجت الاسلام مختاری نیا امام صادق را الگوی کاملی در راستای جهاد تبیین دانست و عنوان کرد: تبلیغ، تبیین و تعمق بخشی به معارف دینی و فقهی اسلام ناب از ویژگی‌های مهم ایشان است.

وی ادامه داد: در عصر کنونی که دشمن با تشکیلات مدرن از جمله فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اعتقادات جوانان ما را نشانه رفته است، اساتید دانشگاه، طلاب و روحانیون باید با آگاهی و بصیرت و الگوبرداری از استقامت و مجاهدت‌های امام صادق در این جنگ نرم وارد کارزار شوند و با تمام قوا از حریم اسلام و مکتب اهل بیت (ع) صیانت کنند.

وی اضافه کرد: ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) فرصت ارشمندی است تا مسلمانان از سیره زندگی امام در حوزه‌های مباحث تربیتی و مخصوصاً مسیر تحقق گام دوم انقلاب بهره‌گیری کنند.

حجت الاسلام مختاری نیا یادآور شد: همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری و حرکت دستجات عزادار، سینه‌زنی و زنجیرزنی با حضور مسئولان و روحانیون و مردم عزادار در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار