کد خبر: ۹۵۵

جهاد تبیین دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در نشست بصیرت‌افزایی به مناسبت دهه فجر ویژه اقشار تاثیرگذار گفت: جهاد تبیین دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، به همت اداره تبلیغات اسلامی گناباد ۴ نشست بصیرت‌ افزایی به مناسبت دهه فجر با موضوع الزامات و ویژگی‌های جهاد تبیینی، با حضور مسئولین هیئات مذهبی، مداحان، فعالان فرهنگی، قرآنی و مبلغین در ۴ منطقه کاخک، بیدخت، روشناوند و مصلی گناباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی طی سخنانی در این جلسات، گفت: براساس تاکید مقام معظم رهبری یکی از مهمترین رسالت‌ها در اجرای برنامه‌های دهه فجر، جهاد تبیین برای خنثی‌سازی توطئه دشمنان است و باید در برابر اهداف شوم دشمنان، اقدام تهاجمی داشته باشیم و یکی از ابزاری که دسیسه‌های دشمنان را ملغی می‌کند، جهاد تبیین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: تحریف انقلاب یکی از اقدامات دشمنان است و جهاد تبیین عامل بسیار اثرگذار برای جلوگیری از تحریف به حساب می‌آید.
حجت‌الاسلام صاحبقرانی با اشاره به جنگ نرم دشمنان افزود: دشمن پس از شکست در عرصه‌های نظامی از طریق جنگ ترکیبیِ رسانه و عملیات روانی، در پی القای ناکارآمدی اسلام ناب و انقلاب اسلامی است همچنین دشمن با ساختارسازی و طراحی انواع پلتفرم ها با توان مضاعف در پی انتشار نقاط ضعف نظام جمهوری اسلامی با هدف نا امیدی مردم از کارآمدی اسلام ناب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه مردم باید وسط صحنه انقلاب باشند، افزود: این را بدانید که دشمنان ما نمی‌نشینند که ببینند جمهوری اسلامی ایران چگونه می‌خواهد زمین بخورد لذا با تمام مانع تراشی‌هایی که دشمنان دارند اعم از تحریم‌های اقتصادی، تهاجمی، فرهنگی و جنگ نرمی که راه انداختند،

جنگ‌های تبلیغاتی و روانیِ ترکیبی با ۸ ضلع و ۸ عنصر، همه در کنار یکدیگر، اما عزت و اقتدار پیام امام در گوشه گوشه جهان به گوش مستضعفان رسیده است.
حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی ادامه داد: در سال ۱۳۶۷ ده سال بعد پیروزی انقلاب اسلامی امام بیانیه ای نوشتند که اگر خمینی یکّه و تنها بماند با این بسیجیان، همین پا برهنگان عالم و تشکیل هسته‌های مقاومت، گام به گام به مقاصد انقلاب دست پیدا می‌کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: دشمنان ما با اینکه یک مدل غیر از مدل آنها برای حکمرانی در عالم ارائه می دهیم،مشکل دارند.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آرزوی انبیای نظام الهی بوده است، گفت: رهبر انقلاب فرمودند ما در مسیر تقدم اسلامی هستیم، ما در مسیر دولت سازی هستیم، ما در مسیر حکمرانی هستیم، دلیل ضریب دشمنی استکبار با ما این است که امام فرمودند ما نه مدل شرق که کمونیست بود را می‌پسندیم و نه غرب را که لیبرالیسم بود، ما خودمان دارای مدلی هستیم و آن قرآن و مکتب اهل‌بیت(ع) است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار