کد خبر: ۹۵۸۰
برگزاری پویش «مثل معصومه» در استان ایلام

پویش «مثل معصومه» برگزار می‌شود

پویش دختران با نام «مثل معصومه» برای دومین سال متوالی در نخستین روز از دهه کرامت و همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در استان ایلام و با حضور دختران نوجوان و جوان برگزار خواهد شد.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، مریم بیگ محمدی دبیر پویش مثل معصومه در استان ایلام گفت: در نخستین روز از دهه کرامت، دختران نوجوان و جوان در ۲۵  استان در پویش «مثل معصومه» شرکت خواهند کرد.

 مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام  در رابطه با روند برگزاری  پویش «مثل معصومه» اظهار کرد: پویش دختران با نام «مثل معصومه» برای دومین  سال متوالی در نخستین روز از دهه کرامت و همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در استان ایلام و با حضور دختران نوجوان و جوان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این پویش با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و با توجه به اصول و مبانی الاهی و معرفی حضرت معصومه (س) به‌عنوان بهترین الگوی دختران و ایجاد فضای معنوی برگزار می‌شود.

مریم بیگ محمدی افزود: در جریان برگزاری  پویش  «مثل معصومه» دراستان، آتلیه قشنگ‌ترین عکس من، ایستگاه نقاشی،   مولودی خوانی، ایستگاه خوشنویسی،   مسابقه باجوایز متنوع همراه با کلی جشن شاد برای دختران برگزار خواهد شد.  

مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گفت: این برنامه با حضور دختران نوجوان و جوان، روز یک شنبه ساعت ۱۶ در محل پارک کودک ایلام برگزار می‌شود.  

مریم بیگ محمدی  تصریح کرد:  پویش  «مثل معصومه»،   با همکاری، امور بانوان استانداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صدا و سیما، اداره کتابخانه‌ها، بسیج جامعه زنان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، شهرداری، اداره ورزش و جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات‌های مذهبی خواهران برگزار می‌شود.  

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار