کد خبر: ۹۶۰۷
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان:

فرزندان شهدا الگوی نسل جوان و نوجوان جامعه هستند

حجت‌الاسلام ورهرام گفت: فرزندان شهدا الگوی نسل جوان و نوجوان جامعه به شمار می‌روند و باید جوانان ما با الگوگیری از فرزندان شاهد خود را برای آینده کشور و انقلاب اسلامی آماده کنند.
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان، در مراسم تجلیل از دختران نمونه شاهد وایثارگر و بی سرپرست شهرستان مریوان، ولادت حضرت معصومه (س) را بهترین فرصت برای تجلیل از مقام دختران شاهد دانست و اظهار کرد: ابعاد وجودی حضرت معصومه (س) از جمله پاکدامنی، اخلاص، فداکاری و ولایتمداری باید مورد توجه جامعه به ویژه دختران قرار گیرد.

وی از دختران شهدا به عنوان یادگاران شهدا یاد کرد و افزود: شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس برای اعتلای ایران اسلامی از جان خود گذشتند و امروز فرزندان آنان باید در همه صحنه‌های انقلاب نقش آفرینی کنند.

حجت‌الاسلام ورهرام گفت: بی‌تردید فرزندان شهدا الگو‌های جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان از جوانان و نوجوانان خواست با الگوگیری از فرزندان شاهد خودشان را برای آینده کشور و انقلاب آماده کنند، گفت: دختران ما در عرصه‌های گوناگون می‌درخشند و در این بین دختران شاهد و ایثارگر جایگاه ویژه‌ای دارند.

وی افزود: شهدا بیشتر از همه فرزندانشان را دوست داشتند، زیرا آن‌ها به معنای حقیقی آدم بودند و خودخواه هم نبودند، زیرا رنج پدران ایثارگر برای پدر‌های معمولی قابل احساس نیست، من فقط در صورتی می‌توانم بفهم که یک پدر شهید شده، چقدر به فرزندش عشق می‌ورزد که خودم را در مقام شهادت قرار دهم، این مقدار از خودگذشته! کسی نمی‌تواند این را درک کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان تاکید کرد: شهدا از جمله شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و شهدای ترور که جان و مال و آبروی خود را برای دفاع از عزت و کیان ایران اسلامی فدا کردند، مایه افتخار، بالندگی و سربلندی این کشور هستند.

حجت‌الاسلام ورهرام در پایان این دیدار شهدا را چراغ راه جامعه خطاب کرد و گفت: شهدا راهنما و هدایتگر نسل امروزند، آنان حافظ ارزش‌های اسلام و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که الگویی ارزشمند و چراغ راهی برای حرکت جامعه و نسل امروز هستند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار