کد خبر: ۹۶۳۲
تبیان برگزار می‌کند

رویداد ایده‌پردازی «تهران‌دخت» ویژه فعالان حوزه نوجوان

«تهران‌دخت» همه دختران ساکن تهران که علاقه به فعالیت در حوزه‌ حل مسائل شهری دارند، را دعوت کرده تا ایده های خود را مطرح کنند.
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

هم‌زمان با فرا رسیدن ایام ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، رویداد «تهران‌دخت» با مشارکت اداره کل زنان و خانواده شهرداری تهران، موسسه فرهنگی و هنری تبیان نور و نهاد‌های حامی، با هدف ایده‌پردازی در راستای هم‌افزایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های فعال مردمی و گروه‌های فعال در حوزه نوجوانان، و به منظور ارائه متمرکز راه‌حل برای کنش‌گری فعال و مؤثر دختران نوجوان در حل مسائل شهری فعالیت خود را آغاز کرد.

رویداد ایده‌پردازی «تهران‌دخت» ویژه فعالان حوزه نوجوان

علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد تا ۲۰ خرداد می‌توانند ایده‌های خود را با محور‌های ایده پردازی دختران نوجوان و کار داوطلبانه در سه حوزه کارآفرینی، حفظ محیط زیست شهری و ارتقای کیفیت زندگی در محلات از طریق این پیوست  https://evnd.co/۲۴Z۸v   به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند.

گفتنی است پس از ارزیابی اولیه ایده‌ها از صاحبان ایده‌های برتر جهت ارائه کوتاه برای شرکت در رویداد حضوری به منظور تکمیل و ارائه ایده نیز دعوت به عمل خواهد آمد. همچنین تیم‌های ایده‌پرداز برتر و برگزیده در رویداد پایانی علاوه بر تقدیر ویژه، مورد حمایت نقدی و غیرنقدی نیز قرار خواهند گرفت.

ایجاد فهم مشترک از مسئله کنش‌گری فعال و موثر دختران نوجوان تهرانی، تمرکز برای ارائه راه‌حل‌های خلاقانه اجتماعی، آموزش فعالان اجتماعی، تجربه‌نگاری و ارائه دستاورد‌های فعالان اجتماعی، جمع‌سپاری مسئله کنش‌گری فعال و موثر دختران نوجوان تهرانی و استفاده حداکثری از خرد جمعی، ایجاد بانک ایده معتبر برای بهره‌برداری در سطح منطقه‌ای یا ملی و شبکه‌سازی و هم‌افزایی میان فعالان اجتماعی از مهم ترین اهداف «تهران دخت» عنوان شده است.

برچسب ها:
اخبار مرتبط
ارسال نظر