مدیرکل تبلیغات اسلامی پای صحبت دختران حاج قاسم شهرستان میانه

دختران حاج قاسم ظرفیتی فرهنگ سازی اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با حضور در کانون فرهنگی دختران حاج قاسم شهرستان میانه پای صحبت دست اندرکاران و دختران عضو این کانون نشست.
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام  سید محمود حسینی در جریان سفر خود به شهرستان میانه با حضور در کانون فرهنگی دختران حاج قاسم این شهرستان در جریان فعالیت‌های این کانون قرار گرفت.

وی در حتشیه این برنامه گفت: به برکت خون شهید حاج قاسم اکنون قرارگاه دختران حاج قاسم منشا اثرات مثبتی در نقاط مختلف شده و چنین حرکت‌هایی را باید تعبیر عینی فرموده مقام معظم رهبری دانست که فرموده اند شهید سلیمانی قدرتمندتر از سردار سلیمانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: علاوه بر امکان استفاده از ارتباطات اداری و سازمانی تبلیغات اسلامی باید از ظرفیت هیئات مذهبی به عنوان مهمترین پشتوانه مجموعه تبلیغات اسلامی در مقام مردمی‌ترین سازمان کشور برای تقویت و توسعه فعالیت‌ها و حرکت هایی، چون دختران حاج قاسم بهره گرفت.

حجت الاسلام حسینی گفت: یکی از انتظارات اصلی از دختران حاج قاسم این است که در برنامه‌ها و مراسم برگزار شده خود نسبت به جذب اقشار از طیف‌ها و سلایق مختلف اهتمام کنند و مهمترین ابزار برای تحقق این هدف استفاده از زبان محبت و مهربانی در مواجهه با مخاطب است.

گفتنی است دختران حاج قاسم شهرستان میانه علاوه بر فعالیت‌های گسترده و متنوع فرهنگی در سطح شهرستان، به واسطه تولید کلیپ ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حائز رتبه برتر کشوری شده اند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار