کد خبر: ۹۶۴۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم مطرح کرد؛

افزایش نرخ رشد جمعیت در گرو تبیین چالش‌ها و ترویج گفتمان فرزندآوری

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بیان چالش‌های کاهش جمعیت و ترویج گفتمان فرزندآوری، را در افزایش نرخ رشد جمعیت بسیار مؤثر دانست.
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

افزایش نرخ رشد جمعیت در گرو تبیین چالش‌ها و ترویج گفتمان فرزندآوریبه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده اظهار داشت: مسئله جوانی جمعیت و حمایت از نهاد مقدس خانواده یکی از دغدغه‌های مهمی است که بی‌شک توجه به پیامد‌های کم کاری در این عرصه، خواب را از چشم مسئولان کشور و دست اندرکاران خواهد ربود. از این رو سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مأموریت اصلی خود را پرداختن به این مهم قرار داده است.

وی گفت: در این راستا و به مناسبت روز ملی جمعیت، از کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم که در یک سال گذشته ازدواج کرده و یا صاحب فرزند شده‌اند تقدیر شده است.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده در این جلسه ضمن بیان جزئیات برنامه‌های تحولی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در سال جاری، ابراز امیدواری کرد که با بیان مسائل و چالش‌های کاهش جمعیت و ترویج گفتمان فرزندآوری، در سال‌های آینده نرخ رشد جمعیت دراستان قم افزایش یابد.

گفتنی است که در این جلسه از زحمات و مجاهدت‌های قریب سه دهه دو تن از کارکنان پیشین اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم که به تازگی بازنشسته شده‌اند قدردانی شد.

ارسال نظر