مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می‌شود

سید حسن عبدالله زاده نماینده بنیاد دعبل در استان گفت: با همکاری نیکوکاران و مسئولان نهاد‌های اجرایی و مردمی، مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی در استان راه اندازی می‌شود.
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ سید حسن عبدالله زاده نماینده بنیاد دعبل در استان چهارمحال و بختیاری گفت: این بنیاد در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری ، به عنوان نهادی حمایتی، خدماتی و غیرانتفاعی برای حمایت از ستایشگران اهل بیت(علیهم السلام) در کشور ایجاد شده است.
وی از گسترش خدمات بنیاد برای میدان داران هیات ها، چای ریزها، کفشداران، پیرغلامان، فعالان موضوعات فرهنگی و کانون های فرهنگی تبلیغی که در اعتلای فرهنگ تشیع فعالیت دارند خبرداد و تصریح کرد: خدماترسانی برای جامعه هدف از طریق سامانه بیرق امکان پذیر است که ثبت نام جدید از طریق این سامانه بزودی اطلاع رسانی می شود تا قشر مخاطب از  خدمات متنوع زیارتی و سیاحتی، تخفیف فروشگاه، مشاوره حقوقی، تسهیلات، خدمات پزشکی و ... بهره‌مند شوند.
نماینده بنیاد دعبل در استان با اشاره به بهره مندی تعدادی از فعالین این عرصه از خدمات بازنشستگی افزود: هم اکنون 25 نفر زیرپوشش خدمات بیمه ای بیناد قرار دارند و در سال جاری 15 نفر دیگر هم به این آمار اضافه می شود.
عبدالله زاده تاکید کرد: امسال پایش بهره مندان از خدمات بیمه ای برای گسترش جامعه هدف یعنی یک گام فراتر از حوزه ستایشگران در موضوع هیأت‌های مذهبی و فعالان فرهنگی در دستور کار است تا فعالان واقعی شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

 وی بر لزوم طراحی چارت اداری و سازمانی در بنیاد دعبل استان تاکید کرد و گفت: برای کیفیت بخشی به خدمات باید 5 معاونت در استان تشکیل شود تا برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات صورت گیرد.
وی از احداث مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی در استان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با بهره گیری از ظرفیت‌ خیرین و افزایش اعتبارات و بودجه تشکل‌های دینی، می توان کیفیت خدمات را در تامین هزینه‌ها و ... ارتقا داد. 

نماینده بنیاد دعبل در استان با درخواست از شهروندان برای معرفی پیرغلامان در جهت افزایش تعداد سهیمه بیمه دعبل یادآور شد: برخی از فعالان این عرصه با وجود شرایط دشوار مالی آبرومندانه زندگی می کنند و مجمع خیرین می تواند گام بزرگی در راستای حمایت از این افراد بردارد.

 

ارسال نظر