حجت الاسلام حسینی:

جهاد تبیین اولویت اصلی برنامه‌های مجموعه تبلیغات اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جهاد تبیین اولویت اصلی در اجرای برنامه‌های تبلیغات اسلامی است و هر اقدام و هزینه کردی باید با این رویکرد انجام شود.
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۴

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی در جمع مدیران و کارشناسان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر برگزاری گسترده برنامه های ویژه عید غدیر اظهار داشت: این مناسبت عید بزرگ مسلمانان است و باید توجه داشت که نباید پیش از روز مباهله، مراسم و برنامه های محرم و غدیر تداخل یابند و عزاداری های محرم ویژه برنامه های عید غدیر را تحت الشعاع قرار دهد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم جهاد تبیین خاطر نشان شد: این مهم در اجرای برنامه های تبلیغات اسلامی باید اولویت اصلی باشد و با توجه به شبکه سازی صورت گرفته در سطح استان، قرارگاه جهاد تبیین در اداره کل تبلیغات اسلامی تشکیل شده و از ابتدای تیر با ۱۳ کارگروه و در ۱۲ محور آغاز فعالیت خود را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد تا گامی عملیاتی برای تحقق اهداف مورد تاکید مقام معظم رهبری برداریم و امیدواریم نتایج این حرکات و اقدامات را در سخنرانی رهبری در دیدار ۲۹ بهمن رهبری با مردم آذربایجان ببینیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: موضوع نهضت پیشرفت بانوان نیز باید در برنامه ها و امور زیر مجموعه های تبلیغات اسلامی مورد توجه جدی قرار گیرد و همچنین باید برنامه های ویژه و جامع تری نسبت به قبل برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نیز در نظر گرفته شود و تشکیل بنیاد ملی نوجوان در سازمان تبلیغات اسلامی نیز این رویکرد را تقویت می کند و توجه به حوزه رسانه از دیگر اولویت ها در برنامه های پیش روی سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام علی امیری معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با تاکید بر لزوم توجه به بحث گزارش دهی در سطح ادارات استان گفت: این امر یکی از گره های اداره کل است که سعی کرده ایم با برگزاری کارگروه های کاربردی در چنین برنامه هایی نسبت به حل آنها اقدام کنیم.

گفتنی است در این برنامه با برگزاری نشست هایی در سطح رؤسای ادارات و کارشناسان عملکرد بخش های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بررسی و در خصوص رویکردهای اصلی در برنامه های پیش رو گفت و گو و تبادل نظر شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار