کد خبر: ۹۷۱۲
رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس:

هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی می‌تواند پیشگام ترویج مبانی قرآنی جامعه باشد

حجت‌الاسلام کریمی با بیان اینکه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی باید گره‌گشای تمام جامعه قرآنی باشد، گفت: این هیئت می‌تواند پیشگام ترویج و تقویت مبانی قرآنی در جامعه باشد.
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
 
به گزارش پایگاه خبری نهضت، دومین جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی گنبدکاووس با حضور رئیس تبلیغات اسلامی و جمعی از بانوان فعال قرآنی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام کریمی در این جلسه اظهار کرد: تلاش ما بر این است که جامعه هدف با استفاده از شیوه‌های موثر و کارآمد و الگوگیری و الهام از سیره زندگی حضرت زهرا (س) در جامعه به منظور ترویج این شیوه زندگی نقش ایفا کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس با تأکید براینکه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی باید گره‌گشای تمام جامعه قرآنی باشد، گفت: این گروه توان حل مشکلات جامعه قرآنی را دارد و می‌تواند پیشگام ترویج و تقویت مبانی قرآنی در جامعه باشد.

وی با بیان اینکه جنگ فرهنگی و بمباران فکری نسل جوان از سوی دشمنان نیازمند برنامه ریزی فرهنگی است، افزود: دغدغه فکری اعضای هیات اندیشه‌ورز در خصوص دختران و بانوان و پاسخگویی به نیاز این قشر در جامعه باشد.

همچنین در این جلسه در خصوص ادامه برنامه‌های دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا( س) بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار