برای نخستین بار در کشور؛

راه اندازی اولین سامانه جامع مداحان در استان چهارمحال وبختیاری

نورالله جلیل، کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از راه اندازی سامانه جامع مداحان استان چهارمحال و بختیاری تا قبل از ایام محرم برای اولین بار در کشور خبرداد.
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ نورالله جلیل کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برای ساماندهی فعالیت مداحان و کیفیت خدمات رسانی به مردم، سامانه جامع مداحان استان به آدرس madahchb.ir  تا قبل از ایام محرم و صفر رونمایی می شود.
وی با اشاره به اینکه این سامانه برای نخستین بار در کشور و به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان راه اندازی شده است خاطرنشان کرد: هزار و 260 مداح ثبت شده در استان می توانند با ورود به این سامانه و درج اطلاعات و ارائه نمونه کار از آموزشهای جدید مداحی هم بهره مند شوند .

 کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مردم برای رزرو مداح جهت مراسمات ترحیم، روضه و مناسبتی واهل بیتی می توانند فعالیت های مداحان را در سایت مشاهده و درخواست خود را ارسال نمایند و مداح موردنظر هم با ثبت زمان های آزاد خود با مردم تعامل وهمکاری داشته باشد.

نورالله جلیل افزود: ارتقای محتوای ارایه شده توسط مداحان ، ارایه مباحث آموزشی و کیفی سازی ، نظارت بر حق الزحمه مداحان و گزارش نقایص از طرف مردم و پیگیری و رفع آنها از طرف اداره کل از مهم ترین اهداف راه اندازی این سامانه است.

وی یادآور شد: این سامانه به صورت آزمایشی از 2ماه پیش در حال فعالیت است و تا قبل از ماه محرم مراسم رسمی رونمایی از آن برگزار می شود و در صورت اجرای موفق در سایر استان ها هم اجرایی می شود.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار