قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور در شهرکرد:

بی حجابی عاملی برای از بین رفتن ونابودی خانواده است

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت:طرح ابتکاری استان در برگزاری گردهمایی فعالان مساجد هم نام بعنوان الگو در کل کشور اجرا خواهد شد.
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
بی حجابی عاملی برای از بین رفتن ونابودی خانواده است

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت:باید برای آگاه سازی و روشنگری افکار عمومی به خصوص جوانان از جهاد تبیین بعنوان ابزاری برای اقناع افکار عمومی در مقابل نقشه‌های دشمنان نظام استفاده کرد.

حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی در گردهمایی فعالان مساجد علی بن ابیطالب و علی بن موسی الرضا با موضوع برنامه مهمانی بزرگ غدیر در اردوگاه فرهنگی روستای چم‌عالی سامان تصریح کرد: در روایتی از امام رضا(ع) فهم عمیق، صبوری و برنامه ریزی برای زندگی سه خصلت برای رسیدن به کمال حقیقی است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای ایجاد تفرقه بین مردم و نظام و کمرنگ کردن دین افزود: برای استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تنویر و اقناع سازی افکار عمومی می توان از مساجد برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و جذب مردم و حضور جوانان استفاده کرد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برگزاری گردهمایی فعالان مساجد هم نام برای نخستین بار در کشور به عنوان یک طرح ابتکاری از استان چهارمحال و بختیاری اجرایی شد و این الگوبرای ایجاد یک حلقه اتصال بین هیات امنا مساجد می تواند در کل کشور اجرا شود.

حرایزوی اظهار داشت: گرامیداشت مناسبت های مختلف یادآوری به مردم است تا فراموش نکنند که باید ولی داشته باشند و  پیوستگی، اتحاد و توسل به ائمه باید در جامعه وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر امیدآفرینی گفت : نباید مشکلات اقتصادی زمینه بی اعتمادی و ناامیدی را در بین مردم ایجاد کند و باید بین مردم نسبت به جامعه ومسوولان امید زنده و احیا شود.

حرایزوی ایجاد تنش با ترویج بی حجابی را دسیسه دشمن دانست و خاطرنشان کرد:  دشمن با ترویج بی حجابی می خواهد زنان را به یک کالا تبدیل کند و ارزش و جایگاه زنان را تقلیل دهد که بایاد در راستای جهادتبیین و با زبان خوش شان جایگاه رفیع زنان را بیان کرد.بی حجابی عاملی برای از بین رفتن ونابودی خانواده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار