کد خبر: ۹۸۲۰

اجرای فعالیت‌های فرهنگی بانوان با مشارکت ستاد نهضت تبلیغی

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای فعالیت‌های فرهنگی با مشارکت ستاد نهضت تبلیغی زنان استان اردبیل خبر داد.
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سارا حقی در جلسه بررسی فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل که با حضور مدیر کل و روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان اردبیل با وجود عدم برخورداری از نیروی انسانی خواهر، فعالیت و همکاری شایسته‌ای در حوزه بانوان داشته و با تشکیل ستاد متشکل از بانوان شاخص فرهنگی شهرستان، برنامه‌ها را اجرا می‌کنند.

وی افزود: برنامه‌های امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ در قالب برنامه‌های ابلاغی از مرکز قابلیت اجرا در حوزه برنامه‌های بومی شهرستان‌های تابعه را دارند لذا در هر شهرستان باید از ظرفیت برنامه‌های ابلاغی در راستای اجرایی کردن برنامه‌های بومی استفاده کرد.

کارشناس فرهنگی بانوان بر تعامل و همکاری با ادارات در پیشبرد امور تاکید کرد و گفت: تعامل با نهاد‌ها و ادارات باید در اجرای برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد تا این همکاری در توسعه فعالیت‌ها و نیز تامین بخشی از هزینه‌ها موثر باشد.

حقی به روند اجرای فعالیت ستاد نهضت تبلیغی بانوان در شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ طی سفر به تمامی شهرستان‌ها و تشکیل جلسه با حضور معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان، روسای ادارات تبلیغات اسلامی و بانوان شاخص فرهنگی هر شهرستان، اهداف و ضرورت تشکیل ستاد نهضت تبلیغی زنان تبیین و بانوان اعضای ستاد نهضت تبلیغی زنان هرشهرستان شناسایی شدند.

وی افزود: طبق مصوبه مرکز، برنامه‌های امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل با همکاری اعضای ستاد نهضت تبلیغی زنان استان اجرا خواهد شد که در این راستا تقویت برنامه‌ها و انسجام بخشی به فعالیت‌ها باید در راس امور قرار گیرد.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به اعضای ستاد نهضت تبلیغی بانوان اشاره کرد و افزود: در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه ۵ نفر به عنوان اعضای ستاد نهضت تبلیغی بانوان متشکل از مسئول نهضت،  راهبر دخترانه،  نماینده طرح ایران ۱۴۴۰،  نماینده نظام تبیین،  نماینده حرف آورد و نماینده طرح حجاب و عفاف انتخاب و در راستای همکاری با اداره کل تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند.

حقی افزود: در جلسات فرهنگی ویژه بانوان مقرر شد ستاد نهضت تبلیغی به کانون فرهنگی تبدیل شود تا زمینه حمایت و توسعه همکاری در زمینه‌های فرهنگی فراهم شود.

وی در پایان با تقدیر از همکاری مستمر ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها افزود: شهرستان‌ها بازوی توانمند استان در اجرای طرح‌های فرهنگی هستند و باید در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی بیش از پیش فعال باشند.

ارسال نظر