کد خبر: ۱۰۰۷۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد

برگزاری جشن مباهله در مساجد استان یزد

حجت الاسلام نجیمی در دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد حضرت آیت الله ناصری به مناسبت اول تیر -سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی- گفت: هدف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی برنامه ریزی برای ارتباط با عموم مردم و حل مشکل آنان است.
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار نهضت از یزد، حجت الاسلام نجیمی در دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد حضرت آیت الله ناصری به مناسبت اول تیر -سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی- گفت: هدف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی برنامه ریزی برای ارتباط با عموم مردم و حل مشکل آن‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: در همین راستا، شبکه سازی ائمه مساجد، حضور روحانیون در مناطق حاشیه‌ای شهر و روستاها، ارتباط موثر با دانش آموزان برای خط دهی فکری آن‌ها و برگزاری مراسمات فرهنگی خاص از جمله جشن فرشته ها، احیای شب نیمه شعبان، مناجات خوانی شعبانیه و … از مهمترین برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی محسوب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین نجیمی گفت: عید مباهله، یکی از بزرگترین عید مسلمانان می‌باشد که متاسفانه به دلیل نزدیکی با ماه محرم الحرام مغفول واقع شده است. برنامه ریزی امسال ما، برگزاری جشن مباهله در تمامی مساجد استان یزد می‌باشد که امیداوریم بتوانیم آن را محقق کنیم.

این مقام مسئول افزود: یکی از برنامه شاخص ما در نوروز امسال، حضور طلاب آشنا به حوزه گردشگری اسلامی در بافت تاریخی شهر یزد بوده است تا از این طریق بتوان ارتباط روحانیت با مردم را حفظ کرد.

وی در پایان گفت: رویکرد سال ۱۴۰۲ سازمان تبلیغات اسلامی، نشر خوبی‌ها و بازگشت امید به جامعه با برنامه ریزی در حوزه‌های مختلف اجتماعی – فرهنگی است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار