کد خبر: ۱۰۲۰۶
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل:

اهانت به قرآن نشان شکست دشمن در برابر اسلام است

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل با صدور بیانیه‌ای با محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن، این عمل موهون را نشان ضعف و استیصال دشمنان در برابر اسلام عنوان کرد.
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

 
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام صابر طهماسبی در گفتگو با خبرنگار تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی اظهار کرد: هتک حرمت به قرآن کریم در ایام برگزاری حج ابراهیمی و برپایی جشن عید قربان نه تنها اهانت به بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون مسلمان بلکه نفرت پراکنی و توهین به همه پیروان ادیان آسمانی است

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: اقدام زبونانه دولت سوئد در صدور مجوز برای آتش زدن قرآن کریم در برابر یکی از مساجد استکهلم، نشان از عمق استیصال و کینه ورزی دولت‌های فاشیست غربی در برابر آموزه‌های حیات بخش کلام الهی دارد.

وی افزود: این اقدام قلب همه مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه دار کرد و به هیچ بها و بهانه‌ای پذیرفته نیست و نباید با هیچ توجیهی احساسات تعداد بیشماری از انسان‌ها را مکدر کرد.

حجت الاسلام طهماسبی افزود: اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی،  اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی، مربیان و جامعه قرآنی استان اردبیل اقدام تنفرآمیز هتک حرمت قرآن کریم و هر گونه توهین علیه مقدسات اسلامی را به شدیدترین وجه محکوم کرد و انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام‌ می‌کند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در حمایت از ارزش‌های اسلامی و تعالیم ناب قرآنی و محکومیت اهانت به قرآن برنامه‌هایی از قبیل برپایی محافل انس با قرآن و جلسات سخنرانی در تمامی موسسات و خانه‌های قرآنی سراسر استان، اجرای پویش‌های و کمپین‌های و راه اندازی هشتک‌ها با مضامین قرآنی در فضای مجازی و نیز راهپیمایی اعتراض آمیز پس از اقامه نماز جمعه  در مرکز و تمامی شهرستان‌های استان اردبیل اجرا می‌شود.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار