قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی؛

ما مامور به اجرای فرامین مقام معظم رهبری هستیم

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: ما در سازمان تبلیغات اسلامی، مامور به اجرای فرامین مقام معظم رهبری هستیم.
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی صبح امروز دوشنبه در سفری یک روزه به زاهدان، در نشستی با روسای ادارات تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، افزود: ما در سازمان تبلیغات اسلامی، مامور به اجرای فرامین مقام معظم رهبری هستیم و در این میان نباید کار به دلایلی به مثل نبود اعتبار، امکانات و غیره اجرایی نشود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر برنامه ها و دستورالعمل ها از رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت منزل به منزل است و ما نیز مامور به اجرای فرامین هستیم.
حریزاوی تصریح کرد: وظیفه ما در جهاد است و در بین ده نوع جهادی که شرعا در اسلام از ما درخواست شده، فعالیت در جهاد تبیین در حال حاضر مورد تاکید است و این فعالیت باید قیام گونه باشد.
وی تاکید کرد: چند روز پیش رهبر معظم انقلاب در تداوم فرامین منزل به منزل خود به سازمان تبلیغات اسلامی، در حوزه غدیر تاکید داشتند، مراسمات عید غدیر سال گذشته نیز مورد تائید ایشان بوده و بر تداوم برنامه هایی که منجر به شور و نشاط در بین مردم می شود، سفارش کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: ما وظیفه برگزاری برنامه های دینی را داریم و به هر شکلی که ممکن است، با رعایت پروتکلهای ابلاغی باید آنها را به مرحله اجرا در آوریم.
وی در پایان بر پیگیری تخصیص اعتبارات و امکانات لازم برای ادارات تبلیغات اسلامی در سطح کشور تاکید و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی امروز با چند سال قبل تفاوتهای بسیاری کرده و حجم فعالیتها و عملیات هایی که در اولویت کار ان نهاد قرار دارد با گذشته بسیار فرق می کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار