یادداشت؛

وحدت رمز علمای شیعه و سنی برای خنثی سازی توطئه‌ها

تنوع مذهبی و قومیتی زیادی در ایران وجود دارد و دشمنان تلاش‌های بسیاری دارند که از این موقعیت برای خدشه به کشور استفاده کنند، اما تجربه ثابت کرده، وحدت تمام راه‌های نفوذ را می‌بندد.
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در چند ماه گذشته شاهد حوادث تلخی در استان سیستان و بلوچستان بودیم که با هوشمندی علمای شیعه و اهل تسنن و مردم، همواره این توطئه‌ها با وحدت و همدلی خنثی شده است.

در استان سیستان و بلوچستان تنوع‌های قومیتی و مذهبی زیادی وجود دارد و همین امر منجر شده دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره به دنبال ایجاد شکاف و تفرقه میان مردم این استان باشند.

امروز هر کدام از علما و روحانیون اهل تسنن و تشیع در مرتبه اول وظیفه دارند از حقوق مظلوم در برابر هر حادثه‌ای دفاع کنند و همواره مردم را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه و هوشیار سازند.

جمهوری اسلامی ایران امروز تمام قد برای حقوق مردم سیستان و بلوچستان ایستاده است، به‌طوری‌که در برابر حوادث گذشته این استان پیگیری‌ها و خدماتی توسط نظام صورت گرفت، عده‌ای می‌خواهند به دروغ مردم را در برابر نظام قرار دهند.

رهبر معظم انقلاب، بارها در سخنرانی‌های مختلف فرمودند سیستان و بلوچستان گنج پنهان در ایران است، این استان ظرفیت‌های فراوانی دارد و اگر مردم پای این ظرفیت‌ها باشند، نه تنها سیستان و بلوچستان آباد می‌شود، بلکه این استان باعث آبادانی کشور خواهد شد.

اتفاقی که روز شنبه در کلانتری ۱۶ زاهدان شاهد آن بودیم، بلافاصله تحت کنترل نیروهای امنیتی قرار گرفت و درگیری‌ها از محدوده کلانتری به جای دیگری تجاوز نکرد، مردم نیز با آگاهی و درایت به هیچ عنوان با این اشخاص نه تنها همکاری ندارند، بلکه نقشه‌های آنان را ناکام می‌گذارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار