برترین‌های دومین رویداد گامینو در سیستان و بلوچستان معرفی شدند

طی مراسمی برترین‌های دومین رویداد گامینو در سیستان و بلوچستان معرفی و تجلیل شدند.
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، طی مراسمی برترین‌های دومین رویداد گامینو در استان معرفی و با اهداء لوح و تندیسی مورد تجلیل قرار گرفتند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در مراسم اختتامیه رویداد گامینو که در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه تابستان فرصتی طلایی برای برگزاری دوره‌های تربیتی است، گفت: مسأله تابستان و تربیت در این ایام، برای سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی مسئول در این حوزه، بسیار اهمیت دارد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی جهانشاهی بیان کرد: از سال گذشته، رویداد تابستانه گامینو که یک رویداد آموزشی و تشکیلاتی است برای آموزش گروه‌های فعال در مساجد و مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی که اقدام به برگزاری دوره‌های تابستانی می‌کنند، در سیستان و بلوچستان طراحی شد و امسال نیز برای دومین سال در سطح استان برگزار شد.
وی ادامه داد: فضای این رویداد، کاربردی بوده و افراد شرکت‌کننده، علاوه بر ارائه یک طرح اولیه که توسط راهنما‌ها، مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از آن، این طرح‌ها توسط اساتید بازنویسی خواهند شد و در نهایت در مورد داوری قرار خواهد گرفت.
به گفته این مقام مسئول، در مدت زمان سپری شده این طرح که حدوداً بالغ بر یکماه کار‌های فاخری صورت گرفت به نحوی که رویداد تابستانه گامینو از لحاظ کیفی و ارائه خروجی‌ها قابل مقایسه با سال قبل نبود.
وی گفت: دبیرخانه این رویداد امسال در شناسایی اساتید و طراحی دوره تلاش ویژه‌ای انجام داد تا سطح برگزاری این دوره باکیفیت‌تر انجام شود، با این وجود رویداد فوق برای توانمند‌سازی، مهارت افزایی و تغییر در گفتمان دوره‌های تابستانی در نظر گرفته شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: تابستان، فرصت طلایی برای برگزاری دوره‌های آموزشی تربیتی است و اثر آن تغییر الگو و گفتمان جدید در طراحی دوره‌های تابستانی است اگر چه از این فرصت طلایی حداقل استفاده شده، اما اگر تشکل‌ها و گروه‌های فعال در میدان باشند این فرصت در خدمت اهداف انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: از بین ۵۵ گروه ثبت نام‌کننده در این طرح، ۱۰ گروه به مرحله داوری و دومین رویداد گامینو وارد شدند و از بین آن‌ها و براساس نظر هیئت داوران، گروه «کیادخت» از شهرستان زاهدان، گروه «نورالثقلین» از شهرستان زابل و گروه «مکعب» از شهرستان زاهدان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رویداد را به خود اختصاص دادند و همچنین دو گروه «سورجان» از شهرستان زابل و «نوگلان مهدوی» از شهرستان زهک به لحاظ مسأله‌یابی دقیق در این رویداد شایسته تقدیر شدند.
در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از گروه‌های برتر و شایسته تقدیر از سایر گروه‌های شرکت‌کننده در این رویداد نیز در پایان با اهدای لوح و تندیس و منتور‌های رویداد، قدردانی شد.
شایان ذکر است در دومین مرحله رویداد گامینو، به گروه اول، ۲۰۰ میلیون ریال، گروه دوم ۱۵۰ میلیون ریال و گروه سوم ۱۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار