کد خبر: ۱۰۴۵۸
در دانشگاه سوره برگزار شد:

رونمایی از کتاب «چشم‌های بینای ستاره»

آیین رونمایی از کتاب «چشم‌های بینای ستاره» نوشته بهناز صابری دانش‌آموخته روشن‌دل رشته ادبیات نمایشی دانشکده هنر دانشگاه سوره، با حضور ستاره اسکندری و عادل بزدوده و برخی دیگر از استادان رشته نمایش این دانشگاه برگزار شد.
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

رونمایی از کتاب «چشم‌های بینای ستاره»به گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در نشست رونمایی کتاب «چشم‌های بینای ستاره»، ستاره اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با تقدیر از بهناز صابری برای نگارش این کتاب، آن را الگویی برای همه زنان و دختران کشور برشمرد و گفت: روشن‌دل بودن این دانشجو سکوی پرتابی به‌سوی موفقیت‌های بعدی او شد. این محدودیت هرگز نمی‌تواند سد راه بهناز باشد همچنان که اکنون می‌بینیم، او درراه موفقیت گام برمی‌دارد.

او در ادامه اظهار داشت: دنیای درون بهناز دنیای وسیع‌تری است. امیدوارم که راه او در نویسندگی و بازیگری ادامه پیدا کند و نویسندگی را پیشه کرده و به‌وسیله آن جهان درونش را با دیگران تقسیم کند.

فرزاد معافی یکی دیگر از مهمانان شرکت‌کننده در این مراسم، ضمن تقدیر از تلاش و همت بهناز صابری نویسنده این کتاب گفت: این پشتکار ستودنی و ارزشمند است. او راه سختی را طی کرده اما هرگز ناامید نبوده و نیست؛ همین امر باعث پیشرفت او است که از تلاش و مبارزه با مشکلات دست برندارد.

عادل بزدوده نویسنده، کارگردان و مدرس رشته نمایش در دانشگاه سوره در بخشی از سخنان خود ضمن تقدیر از ایستادگی بهناز صابری در برابر سختی‌های زندگی گفت: این دانشجو برای اثری که خلق کرد انرژی گذاشت و تلاش کرد. نتیجه این تلاش را در این کتاب می‌بینیم. این کتاب دنیای متفاوتی را برای همه ترسیم می‌کند هرچند که برای رسیدن به اوج اندیشه هنوز جای کار زیادی دارد؛ شما با واژه‌ها درست برخورد می‌کنید و با واژه‌ها عشق می‌آموزید و در سن و سال شما این بسیار خوب است.

این کارگردان خاطرنشان کرد: من برای بهناز صابری آرزوی موفقیت می‌کنم نه‌فقط در اینجا، بلکه در کل جهان. مسیر برای موفقیت شما باز است و توصیه‌ای که برای شما دارم این است که ادامه بدهید. 

 سعید قاسمی نیز در بخشی از سخنان خود در خصوص اهمیت کتابی که این دانشجو نگاشته است گفت: همگی شما اگر این کتاب را تابه‌حال نخوانده این توصیه می‌کنم حتماً مطالعه کرده و اگر می‌خواهید کمکی به او کنید کتابش را نقد کنید تا در کارهای بعدی اثرهای بهتری ارائه دهد.

آیین روزنمایی از کتاب «چشم‌های بینای ستاره» عصر چهارشنبه ۲۱ تیرماه در محل سالن اجتماعات دانشگاه سوره برگزار شد.

ارسال نظر