بیانیه تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در پی شهادت چهار تن از پرسنل پلیس راه

اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در یک بیانیه ضمن محکومیت هر گونه تعدی به نیروی انتظامی، خواستار برخورد قاطع با عوامل شهادت چهار تن از پرسنل پلیس راه شمال استان شد.
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در پی اقدام تروریستی روز یک گروه تروریستی در زاهدان که منجر به شهادت چهار تن از پرسنل خدوم نیروی انتظامی شد، اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است‌:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

“وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ “

 بار دیگر دست جنایتکارانه دشمنان پلید از دستکش مخملی معاندین جمهوری اسلامی ایران بیرون آمد و در ماه محرم الحرام باعث شهادت چهار تن از پرسنل پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان در حین خدمت شد.

این حادثه صبح شنبه هفته جاری در پی اقدام کور تروریستی معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه واحد گشتی پلیس راه و به شهادت رساندن چهارنفر از عوامل پلیس راه که در جهت انظباط ترافیکی، کاهش تلفات جاده ای، افزایش ایمنی سفرهای تابستانه مردم، مشغول خدمت در محور خاش-تفتان بودند، رخ داد.

 در وقایع تلخ سنوات اخیر سیستان وبلوچستان، دست دشمن به روشنی در آن‌ها دیده می‌شود، این در حالیست که با وحدت و اخوت شیعه و سنی در این خطه، دشمنان آرزوی برادرکشی در این خطه پهناور که پایتخت وحدت ایران اسلامی است را به گور خواهد برد.

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، ضمن محکوم کردن این چنین اقدامات، اعلام می‌دارد مردم شیعه و سنی این خطه پهناور از کشور عزیزمان ایران با هم وحدت و اخوت داشته و این اقدامات همیشه ازسوی علما، محکوم شده است.

در ادامه ضمن آرزوی صبر برای خانواده شهدای این واقعه، خواستار بررسی دقیق و برخورد قاطع با عوامل این‌گونه حوادث هستیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار