کد خبر: ۱۰۸۰۶

جوان ایرانی تعصب قلبی به آرمان و ارزش‌های اسلام و انقلاب دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردیبل گفت: جوانان آگاه و بصیر ایرانی تعصب قلبی به آرمان ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب دارند.
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در آئین اختتامیه «نمایشگاه قرآن و عترت» در موسسه قرآنی نور مبین اردبیل در سخنانی اظهار کرد: زندگی قرآنی بر اساس رعایت مقررات، عدالت، احسان، صفا و صمیمیت است و مردمی که این گونه زندگی کنند، اطمینان خاطر و آسایش خواهند یافت.

وی افزود: خصوصیت اصلی قرآن «إن هذا القرآن یهدی للتی هی اقوم» است که دشمنان دین اسلام بخاطر این قوام و پایداری قرآن با آن به مخالفت و دشمنی پرداخته اند، اما راه به جایی نخواهند برد و طبق وعده الهی حق همیشه پیروز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تقابل جبهه حق و باطل را در عصر کنونی سخت از تمام ادوار تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: با نزدیک شدن به عصر ظهور نبرد بین حق و باطل سخت‌تر و نمایان‌تر است که در این میان به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هیچ مسیری روشن‌تر از جریان انقلاب اسلامی نبوده و هیچ مردمی با بصیرت‌تر از مردم ایران در مقابله با جبهه باطل وجود ندارد.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: پیچیدگی نبرد فرهنگی در عصر حاضر باعث بروز برخی ناهنجاری‌ها در جامعه شده که رفع این آسیب‌ها نیازمند فعالیت گسترده فعالان فرهنگی و قرآن در راستای تبیین صحیح و عالمانه ارزش‌های اسلامی و انسانی در جامعه است.

وی افزود: دشمن با ترفند‌های مختلف و اکنون با نشانه گرفتن غیرت مردان ایرانی در تلاش است حدود و حریم الهی و عفت اسلامی را کمرنگ کند، اما غافل از این امر که در جامعه‌ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه قرآن بنا شده، هیچ توطئه‌ای به سرانجام نخواهد رسید چرا که جوانان بصیر و آگاه تعصب قلبی به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب دارند.

گفتنی است، در این مراسم برنامه‌هایی از قبیل پخش کلیپ، اجرا سرود، بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه و تقدیر از فعالیت‌های غرفه داران انجام شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار