کد خبر: ۱۱۰۴۳
حجت الاسلام ولایی برحق

۱۲ مدرسه صدرا در استان البرز فعال است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، گفت: درحال حاضر ۱۲ مدرسه صدرا تأسیس شده و توسعه مدارس صدرا در دستور کار قرار گرفته است.
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

 

۱۲ مدرسه صدرا در استان البرز فعال است

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در مراسم تجلیل از مدیریت کادر آموزشی، فرهنگی و پرورشی مدرسه صدرا هشتگرد به مناسبت انتخاب مدرسه نمونه صدرا کشور در محورهای مدیریت، پرورشی و برگزیده کانون فرهنگی که در محل مدرسه صدرا برگزار شد، با بیان اینکه حدود ۳۰۰ مدرسه صدرا در کشور مدرسه صدرا هشتگرد در دو رشته رتبه اول را کسب کرده است، گفت: مدرسه صدرا هشتگرد امسال وارد سومین سال تأسیس می‌شود و بعضی از مدارس صدرای کشور بالای ۲۰ سال تاسیس شده و همچنین اساتید بزرگی در آن تدریس می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۲ مدرسه صدرا در استان البرز وجود داشت، افزود: درحال حاضر ۱۲ مدرسه صدرا تأسیس شده است و توسعه کمی مدارس صدرا در دستور کار قرار گرفته است.

ولایی برحق با اشاره به اینکه دغدغه جدی والدین تربیت فرزندان است چرا که همه دانشگاه قبول می‌شوند و یک زمانی تب رقابت قبولی دانشگاه بالا بود، تصریح کرد: والدین به دنبال مدارسی هستند که تربیت در آن جدی باشد.

وی با اشاره‌ به اینکه شعار دولت مردمی تحقق مطالبات عموم است، گفت: مردم را در عرصه‌های مختلف پای کار بیاوریم و کانون‌های فرهنگی داخل مدارس کمک کنند.

این مقام مسؤول در خصوص مطالبات مردمی درارتباط با مدرسه صدرا، گفت: حدود ۳۰ نامه برای تاسیس مدرسه صدرا در سطح استان البرز داریم. تقاضا دارم نماینده مردم این موضوع را پیگیری کنند.

ولایی با بیان اینکه استان البرز می‌تواند قطب فرهنگی تربیتی کشور باشد، ادامه داد: ظرفیت نهفته‌ای در جوانان و نوجوانان استان البرزی است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار