کد خبر: ۱۱۴۹۴

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل با حضور مسئولین استانی در محل سالن اجتماعات مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل برگزار شد.  
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل در سخنانی وظیفه مهم سازمان تبلیغات اسلامی در کنار تصدی گری جریانات فرهنگی را، راهبری فعالیت های تبلیغی و فرهنگی در جامعه عنوان کرد. 

وی پردازش عالمانه به عرصه فرهنگ را مهم عنوان کرد و افزود: خداوند متعال با انتخاب رسول مکرم اسلام به عنوان کنشگر فرهنگ دینی در اسلام، مردم را از جهالت و گمراهی نجات داده و جامعه بشری را به سمت صلاح و رستگاری هدایت کرد. 

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر ضرورت تدوین محتوای فرهنگی مطابق با نیاز روز جامعه تاکید کرد: انتظار مردم جامعه از روحانیون و فعالان فرهنگی و تبلیغی، بیان محتوای پربار، به روز و نوین بوده و این امر در تاثیر گذاری تبلیغ نقش مهمی دارد. 

در این آئین از خدمات ۲۰ ساله حجت الاسلام انور قاسمی تقدیر و طی حکمی حجت الاسلام محمدباقر غلامی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل معرفی شد.​​​​

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل

 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار