کد خبر: ۱۱۵۲۷
دارالقرآن الکریم| مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی در عرصه قرآن:

بیش از ۶۰ درصد مراکز قرآنی در حوزه کودک هم فعالیت دارند

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم گفت: فعالیت در حوزه کودک جزو فعالیت‌های اصلی سازمان دارالقرآن الکریم است.
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

بیش از ۶۰ درصد مراکز قرآنی در حوزه کودک هم فعالیت دارندبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حسین بهبودی، مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به فعالیت موسسات قرآنی در حوزه کودک گفت: بالغ بر ۶۰ درصد موسسات و مراکز قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم در حوزه آموزش قرآنی خردسالان و انس آنان با قرآن کریم فعالیت خود را دنبال می‌کنند و این موضوع را جزو فعالیت‌های اصلی خود قرار دادند.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم افزود: برخی موسسات و مراکز آموزشی خود را محدود به موضوع آموزش کودکان و خردسالان کرده‌اند و برخی از موسسات و خانه‌های قرآنی بخشی از فعالیت‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند. از جمله دلایل روی آوردن موسسات و مراکز قرآنی به حوزه کودک، استقبال مردمی و درخواست از سوی آن‌ها است و اگر این درخواست مطرح نباشد، چنین مراکزی راه اندازی نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به استقبال مردم از طرح‌های آموزشی مخصوص کودکان گفت: خانواده‌ها علاقه زیادی دارند که فرزاندانشان از سنین کودکی با قرآن مانوس شوند و شاید بتوان گفت شاه کلید اعتقادات در الهام از احادیث ائمه (ع) و آموزش قرآن می‌دانند.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم در پایان خاطر نشان کرد: کیفیت آموزش‌ها به صورت مداوم در حال افزایش است و الگو‌ها و روش‌های آموزشی به صورت مداوم در حال به‌روز رسانی هستند؛ افزایش تعداد مراکز و موسسات قرآنی هم یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در سازمان دارالقرآن الکریم مشغول پیگیری آن هستیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار