کد خبر: ۱۱۹۴۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

دانش آموزان در ۱۳ آبان به جهانیان درس مقاومت و استکبارستیزی دادند

حجت الاسلام رضا دیلمی گفت: دانش آموزان در روز ۱۳ آبان به جهانیان درس مقاومت و شجاعت، امام شناسی، لحظه شناسی، استکبار ستیزی دادند.
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام رضا دیلمی در میزگرد خبری ۱۳ آبان که با محوریت نظم نوین جهانی با نسل آرمانی برگزار شد، اظهار کرد: بحث پیروزی انقلاب اسلامی و ۱۳ آبان در واقع حذف طاغوت و حذف جریان استکباری از پهنه ایران اسلامی است.

وی با اشاره به نقش جوانان مؤمن و انقلابی در عرصه‌های مختلف، افزود: جوانان غیور انقلابی اسلامی در عرصه‌های مختلف مانند جنگ تحمیلی، جهاد سازندگی و فرهنگ نقش بسیار مهمی را ایفا کردند و توانستند اتفاق‌های بزرگی را رقم بزنند که بسیار مورد توجه است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در روز ۱۳ آبان دانش آموزان بیدار، ولایت مدار و دشمن شناس سنگر فرماندهی شیطان بزرگ را تسخیر کردند و به جهانیان درس مقاومت و شجاعت، امام شناسی لحظه شناسی، استکبار ستیزی دادند.

وی بیان کرد: این امر نشان دهنده عظمت و درایت جبهه دانش آموزی آن زمان ما بود که در حال حاضر هم این مسیر خیلی باشکوه‌تر و فاخرتر توسط دانش آموزان و دانشجویان در سنگر علم و تربیت طی می‌شود.

دیلمی اظهار کرد: دشمن سعی دارد با دروغ بین جوانان و حکومت فاصله ایجاد کند اما جوانان با حضور در عرصه‌های مختلف توانستند توطئه‌ها دشمن را خنثی کنند

وی اضافه کرد: امروز برگ برنده انقلاب اسلامی ایران در دست جوانان و نوجوانان آن است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار